زیرمجموعه های گروه پتروشیمی تابان فردا •️ بخش مهمی از ارزش این گروه، در زیرمجموعه هایی نهفته است که هرکدام به تنهایی نام های بزرگی محسوب می شوند. •️ در میان دارایی های غیربورسی، پتروپالایش کنگان، گروه باختر و شرکت ملی نفتکش ایران قرار دارند. مجموعه هایی با حضور موثر در بخش های مختلف زنجیره نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی. •️ در سمت دارایی های بورسی هم نام هایی مثل صنایع پتروشیمی خلیج فارس و نفت سپاهان دیده می شود، شرکت هایی که برای فعالان بازار سرمایه نام های اشنایی هستند و بخش قابل توجهی از پرتفوی بورسی تابان را تشکیل می دهند. •️ ترکیبی از دارایی های عملیاتی، سرمایه گذاری های راهبردی و حضور در حلقه های مختلف زنجیره ارزش که این شرکت را در این صنعت برجسته کرده است.
-
بتا سهم
#شاروم در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 843 ریالی رسیده است
-
ali84
#فلامی سلام د وستان شرکت کاوه پوشش بناساز یک درصدی فلامی که سهامدار عمده فلامی هستش کلا 25میلیون سهم فلامی را داشته اینشرکت درحال فروش وباعث ایجاد قفل صف فروش شرکت شده از 25م سهمش رسیده به 14م
-
بورس .
عیار در کنار عیار یک سهام خوب و بنیادی هم داشته باشید که ضرر طلا را از طریق بورس جبران کنید سهام ونوین ..اهرمی…شپنا
-
کانال صرفاًجهت اطلاع
🔴 بازنشستگان محترم نیروهای مسلح حتما بخونید… 🔵👈 پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری طلا ی نفیس مهرگان ویژه بازنشستگان،وظیفه بگیران و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح #کانال_صرفاجهت_اطلاع 🇮🇷https://eitaa.com/sarfan #کانال_صرفاجهت_اطلاع 🇮🇷https://t.me/etelaat1217
-
آقا حمید
وخارزم این سهم به لحاظ تورمی از 96 باید حدود 1150برسه تازه تورم رو پوششی برای سهامدار بلند مدتی پر کنه
-
محمد محمد
#شبندر سلام . روز خوش . خدا به داد سهامداران برسد . دوباره سر و کله رویا فروش ها و اینده فروشها در صفحه شبندر پیدا شد . هر وقت شاهد این نوع پستها بودیم ، چند روز بعد یک ریزش قیمت 10 تا 15 درصدی هم داشتیم !!! پاینده باشید .
-
مهناز صادقی
قاب پایانی معاملات #ونفت ماندگاری صف خرید سنگین و قدرت خرید14برابری خریداران #تکسهم گریدAشماره01امسال☝️ اکادمی کوچ تخصصی مهناز صادقی جهت دریافت شرایط تکسهم های گریددار به من؛مهناز صادقی پیام بدید👇 @Mahnazsadeghi1_admin
-
حافرین با اصلاح صورت های مالی و خروج از کانال نزولی ایشالا شنبه یه مثبت بزنه یه حرکت شارپی 30 درصدی داره
-
اصغر موسوی
دی وبوعلی الف زد با اینکه سهامدارش عوض شد ولی دی که سهم فروخته هنوز الف نزده
-
آقا حمید
وخارزم دوستانی که میگن چرا میفروشی و یا چرا؟اول اینکه دو سال فقط اضاف کردم حالا دنبال موقعیت های انتقال سود به سهام دیگر هم هستم البته درصد سود رو در کل سهام خوبیه وخارزم 100 درصدی هیچ وقت خارج نمیشیم اضافو کم می کنیم..دنبال کردن صفحه من رو بزن در جریان می زارم