📽️چهارضلعی قدرت در میان بزرگان روانکار؛ 🔺دست برتر شنفت و شسپا در سوداوری و فروش ✍️مریم علیزاده/نفت ما 🔸بررسی عملکرد مالی این چهار شرکت فعال در بورس تهران، نشان می دهد اگرچه نفت سپاهان با جهش چشمگیر سوداوری، بیشترین سود عملیاتی و سود خالص صنعت را به ثبت رسانده است اما در مقابل، نفت پارس با برخورداری از حاشیه سود بالا و بازده مناسب سرمایه، کیفیت سود قابل توجهی را به نمایش گذاشته است. همچنین نفت بهران از منظر حجم فروش و سهم بازار در جایگاه قابل توجهی قرار دارد، و این درحالیست که صورت های مالی ضعیف نفت ایرانول در بین سایر رقبای بزرگ این صنعت در سال گذشته حرفی برای گفتن نداشت و همین امر سبب شده از جذابیت ان در میان سهامداران بورسی کاسته شود. ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید👇 naftema.com/video/185730 🛢️اخرین اخبار و تحلیل های انرژی ایران و جهان را از «نفت ما» دنبال کنید: 📡Naftema.com 🔹کانال تلگرام نفت ما: https://t.me/naftema
-
اصغر موسوی
دی وبوعلی الف زد با اینکه سهامدارش عوض شد ولی دی که سهم فروخته هنوز الف نزده
-
آقا حمید
وخارزم دوستانی که میگن چرا میفروشی و یا چرا؟اول اینکه دو سال فقط اضاف کردم حالا دنبال موقعیت های انتقال سود به سهام دیگر هم هستم البته درصد سود رو در کل سهام خوبیه وخارزم 100 درصدی هیچ وقت خارج نمیشیم اضافو کم می کنیم..دنبال کردن صفحه من رو بزن در جریان می زارم
-
ازدواج موقت و حلال تبیان
🚺 کد خانم S144 ✔️ شهر: #ساوه #هفتگی_ماهانه ✔️ سن: 23 ✔️ قد: 165 ✔️ وزن: 62 ✔️ رنگ پوست: سفید ✔️ مسکن: دارد ✅ ✔️ مهریه هفتگی: 4200هزار تومان ✔️ مهریه ماهانه: 7700 تومان 💳 هزینه معرفی و مشاوره: 200هزار تومان 🔰 برای معرفی به ایدی ادمین پیام بدهید 🆔@moshver_tbean5
-
مصطفی
#شاخص_بورس #وبملت جهت تنویر افکار عمومی و روشن شدن میزان بزرگی 5میلیارد دلار بانک ملت عرض می کنم: مثال اول: یادتونه چند روز پیش بلوک %0.64 پالایشگاه ستاره خلیج فارس به قیمت 5همت فروخته شد. با این قیمت گذاری، ارزش روز کل پالایشگاه برابر با 780همت میشه. حالا اگه بخوایم ارزش پالایشگاه رو به دلار حساب کنیم حدودا 5میلیارد دلار میشه. این 5میلیارد دلار شما رو به یاد عدد خاصی نمیندازه! همون 5میلیارد دلار معروف بانک ملت. یعنی بانک ملت جدای از همه سرمایه ها و سرمایه گذاری هایی که داره یه پالایشگاه ستاره خلیج فارس داخل خودش داره! مثال دوم: چند سال گذشته رو یادتونه که یه خبری اکثرا سر تیتر اخبار اقتصادی بود؛ 6میلیارد دلار کره جنوبی. دولت ها و روسای بانک مرکزی وقت، همه دنبال زنده کردنش بودن، بانک ملت کل اونو یه جا داره. بازم مثال بزنم 😁 بچسبید به سهمتون و ولش نکنید بالا رفت پایین رفت ولش نکنید
-
احسان هنری
سباقر یعنی شیفته و حیران تحلیل بنیادی شما شدم بزرگوار
-
محمدتقی مرادی
دی معلوم نیست چه زمانی سهم دی از بورس پایه به فرابورس انتقال پیدا میکنه؟
-
یوسف جهاندیده
فن افزار 🌏 یه خبر خوب به سهامداران عزیز فن افزار ؛ ➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️ 👈اهرم اواخر خردادماه با خرید 25 میلیون سهم فن افزار وبا میانگین قیمت 4045 به جمع #سهامدارن_کدالی #فن_افزار پیوست.👌
-
️️مثبت سبز
✔️براساس اخرین تصمیمات دولت چین، سقف قیمتی 430 دلاری برای صادرات اوره تعیین شده و صادرات این محصول به هند نیز ممنوع اعلام شده است. 🔹این سیاستها احتمالاً به افزایش قیمت اوره در منطقه خلیج فارس منجر خواهد شد. درچنین شرایطی، شرکتهای تولیدکننده اوره که هم اکنون با حداکثر ظرفیت در حال فعالیت هستند، با رشد قابل توجهی در سوداوری مواجه خواهند شد. این تحولات میتواند بر سهام شرکتهایی همچون شلرد، خراسان، شپدیس، شیراز و کرماشا تاثیر مثبت بگذارد. ✅@Mosbat_sabz [🍀]
-
💠 سامان تحلیل 💠
طلا برای اولین بار از سال 2022 با بیشترین فاصله، به زیر میانگین متحرک 200 روزه خود سقوط کرد 📉ادامه روند نزولی 🔽 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil https://t.me/Samantahlil
-
وسدید تنها چیزی که حباب داره سهام فمامانت هست صادق جان