خبر خوب برای سهامداران اوره سازان دولت چین کف قیمت 430 دلار برای صادرات #اوره تعیین کرده است. همچنین صادرات به هندوستان را ممنوع کرده است. این خبر قیمت اوره خلیج فارس را بالا خواهد برد. شرکت های اوره ساز که با ظرفیت نزدیک به کامل در حال فعالیت هستند، با رشد خوبی در سود مواجه می شوند. #شلرد #خراسان #شپدیس #شیراز #کرماشا
-
علیرضا نادر
وبوعلی افشا الف
-
نوسانگیریVip
رکوردهای عجیب و غریب #دجابر در خردادماه هم ادامه یافت 🔶 مبلغ درامد خرداد ماه : 600.8 650 درصد بیشتر از ماه مشابه سال قبل . دجابر طی 3 ماه بهار 1546 میلیارد تومان فروش ثبت کرده ، 315 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد فروش داشته .
-
سهگمت اصلاحیه فرستادن درستش کردن..
-
فقط یک نفر نشان بدهید که با پول سپرده درامد ثابت وصندوق ها به بالا رسیده اند . فقط روزمره خودشان را مثلا گذارنده اند ♻️♻️♻️♻️♻️
-
فملی چهارتا دیگه منفی بخوره @ به فناییم
-
بالبر بالبر در حدود 20000 ریال ممکنه برگرده و دراز مدت تر در حدود 13000 ریال عدد دوم اعتبارش بیشتره و فکر میکنم با این شرایط تا 13000 ریال پایین بیاد . ممکنم هست اشتباه کنم و امیدوارم شنبه برگرده
-
بهروز مولایی
چنوپا سلام بر 1200
-
ولاعتماد لیزینگ رازی با نماد ولراز کلا 1/5 میلیارد سهام داره 60درصد سهام دست حقوقیه و 27 تومان هم سود ساخته قیمت روی تابلو 195تومان اونونقت ولاعتماد با ده میلیارد سهام و 17تومان سود ساخته انتظار چند دارید مگه؟؟؟؟؟تو لیزینگی ها بجز ولملت که با 2/5میلیارد سهام 1400تومانه بقیشون همه زیر چهارصر تومان هستن اکثرا هم کلا 1/5میلیارد سهام دارن
-
کانال عرضه اولیه وپذیره نویسی ها
سرمایه و ترکیب موسسین شرکت بیمه هاما با سرمایه 2600 میلیارد ریال در اداره ثبت شرکت ها به ثبت خواهد رسید. 100 درصد این مبلغ معادل 2.600 میلیارد ریال (دو هزار و ششصد میلیارد ریال) در ابتدای فعالیت و به صورت نقدی توسط سهامداران پرداخت خواهد شد. ترکیب سهامداران شرکت بیمه هاما به شرح جدول ذیل خواهد بود. سهامداران خرد-پذیره نویسی 520.000.000 سهم شهرام صیادی 520.000.000 سهم گروه صنایع غذایی زر 520.000.000 سهم مدیریت سرمایه ارین تدبیر 520.000.000 سهم گروه صنعتی گلرنگ 520.000.000 سهم
-
امین بهرو
اگر فک میکنید نرخ بهره بالا میره که نباید طلا بخرید. عزیز نرخ بهره بالا بره همون طلا هم میریزه، اگه اوراق جذاب شه، پول میره اوراق میخره، دیگه دارایی نمیخره. نتیجه این میشه که رکود تشدید میشه، ملک و خودرو و دلار و طلا و سهام، همه میریزن. حالا از یک طرف دولت کسری بودجه شدید داره و اوراقش فروش نمیره و مجبوره نرخ بهره بالا ببره، از طرف دیگه رشد نرخ بهره رکود رو از اینی هم که الان هست بیشتر میکنه. بنظر من یه موج دیگه بورسو بالا میبرن تا اواسط تیرماه، بعد سهمارو خالی میکنن، بعد نرخ بهره بالا میبرن و همه بازارها وارد فاز رکود و اصلاح میشن در نیمه دوم سال.