#غدیس پیرو اگهی منتشره در تاریخ 1405/04/01 در خصوص دعوت به مجمع عمومی فوق العاده راُس ساعت 11:00 روز چهار شنبه مورخ 1405/04/10 به اطلاع میرساند مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ مذکور برگزار نمی گردد و تصمیم گیری در خصوص دستور جلسات ذیل به مجامع بعدی که تاریخ ان متعاقباً اعلام میگردد موکول گردید ب- دستور جلسه : تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
-
بتا سهم
#شاروم در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 843 ریالی رسیده است
-
ali84
#فلامی سلام د وستان شرکت کاوه پوشش بناساز یک درصدی فلامی که سهامدار عمده فلامی هستش کلا 25میلیون سهم فلامی را داشته اینشرکت درحال فروش وباعث ایجاد قفل صف فروش شرکت شده از 25م سهمش رسیده به 14م
-
بورس .
عیار در کنار عیار یک سهام خوب و بنیادی هم داشته باشید که ضرر طلا را از طریق بورس جبران کنید سهام ونوین ..اهرمی…شپنا
-
کانال صرفاًجهت اطلاع
🔴 بازنشستگان محترم نیروهای مسلح حتما بخونید… 🔵👈 پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری طلا ی نفیس مهرگان ویژه بازنشستگان،وظیفه بگیران و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح #کانال_صرفاجهت_اطلاع 🇮🇷https://eitaa.com/sarfan #کانال_صرفاجهت_اطلاع 🇮🇷https://t.me/etelaat1217
-
آقا حمید
وخارزم این سهم به لحاظ تورمی از 96 باید حدود 1150برسه تازه تورم رو پوششی برای سهامدار بلند مدتی پر کنه
-
محمد محمد
#شبندر سلام . روز خوش . خدا به داد سهامداران برسد . دوباره سر و کله رویا فروش ها و اینده فروشها در صفحه شبندر پیدا شد . هر وقت شاهد این نوع پستها بودیم ، چند روز بعد یک ریزش قیمت 10 تا 15 درصدی هم داشتیم !!! پاینده باشید .
-
مهناز صادقی
قاب پایانی معاملات #ونفت ماندگاری صف خرید سنگین و قدرت خرید14برابری خریداران #تکسهم گریدAشماره01امسال☝️ اکادمی کوچ تخصصی مهناز صادقی جهت دریافت شرایط تکسهم های گریددار به من؛مهناز صادقی پیام بدید👇 @Mahnazsadeghi1_admin
-
حافرین با اصلاح صورت های مالی و خروج از کانال نزولی ایشالا شنبه یه مثبت بزنه یه حرکت شارپی 30 درصدی داره
-
اصغر موسوی
دی وبوعلی الف زد با اینکه سهامدارش عوض شد ولی دی که سهم فروخته هنوز الف نزده
-
آقا حمید
وخارزم دوستانی که میگن چرا میفروشی و یا چرا؟اول اینکه دو سال فقط اضاف کردم حالا دنبال موقعیت های انتقال سود به سهام دیگر هم هستم البته درصد سود رو در کل سهام خوبیه وخارزم 100 درصدی هیچ وقت خارج نمیشیم اضافو کم می کنیم..دنبال کردن صفحه من رو بزن در جریان می زارم