#شاخص_بورس #وبملت #عیار 🔺 *رجایی: شرایط نه جنگ و نه صلح خطرناک است* غلامعلی رجایی، فعال سیاسی 🔹شرایط نه جن گ و نه صلح خطرناک است، اگرچه در ان ارامشی هست، اما شکننده است. 🔹بعید نیست که ترامپ به تنظیمات کارخانه برگردد اما امیدواریم این محقق نشود. 🔹نظام باید ضمن حفظ ازادی های فردی و جریانات سیاسی، تکلیف خود را با تندروها مشخص کند. 🔹جریان تندرو باید حتما اول از صدا و سیما تصفیه شود. 🔹به نظر من قضیه عمیق تر از این مسایل است و نباید ان را ساده انگاری کنیم. 🔹من فکر می کنم که باید این دستاورد را با تمام توان از شر افراط و تفریط های داخلی حفظ کرد. 🔹دولت در حال حاضر در یک موضع قوی قرار دارد، چون اولین بار است که با رییس جمهور امریکا توافق را امضا می کنیم. 🔹تاب اوری و ایستادگی مردم در خیابان نتیجه داد و این یک پیروزی بزرگ برای مردم بود/
-
کانال صرفاًجهت اطلاع
🔴 بازنشستگان محترم نیروهای مسلح حتما بخونید… 🔵👈 پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری طلا ی نفیس مهرگان ویژه بازنشستگان،وظیفه بگیران و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح #کانال_صرفاجهت_اطلاع 🇮🇷https://eitaa.com/sarfan #کانال_صرفاجهت_اطلاع 🇮🇷https://t.me/etelaat1217
-
آقا حمید
وخارزم این سهم به لحاظ تورمی از 96 باید حدود 1150برسه تازه تورم رو پوششی برای سهامدار بلند مدتی پر کنه
-
محمد محمد
#شبندر سلام . روز خوش . خدا به داد سهامداران برسد . دوباره سر و کله رویا فروش ها و اینده فروشها در صفحه شبندر پیدا شد . هر وقت شاهد این نوع پستها بودیم ، چند روز بعد یک ریزش قیمت 10 تا 15 درصدی هم داشتیم !!! پاینده باشید .
-
مهناز صادقی
قاب پایانی معاملات #ونفت ماندگاری صف خرید سنگین و قدرت خرید14برابری خریداران #تکسهم گریدAشماره01امسال☝️ اکادمی کوچ تخصصی مهناز صادقی جهت دریافت شرایط تکسهم های گریددار به من؛مهناز صادقی پیام بدید👇 @Mahnazsadeghi1_admin
-
حافرین با اصلاح صورت های مالی و خروج از کانال نزولی ایشالا شنبه یه مثبت بزنه یه حرکت شارپی 30 درصدی داره
-
اصغر موسوی
دی وبوعلی الف زد با اینکه سهامدارش عوض شد ولی دی که سهم فروخته هنوز الف نزده
-
آقا حمید
وخارزم دوستانی که میگن چرا میفروشی و یا چرا؟اول اینکه دو سال فقط اضاف کردم حالا دنبال موقعیت های انتقال سود به سهام دیگر هم هستم البته درصد سود رو در کل سهام خوبیه وخارزم 100 درصدی هیچ وقت خارج نمیشیم اضافو کم می کنیم..دنبال کردن صفحه من رو بزن در جریان می زارم
-
ازدواج موقت و حلال تبیان
🚺 کد خانم S144 ✔️ شهر: #ساوه #هفتگی_ماهانه ✔️ سن: 23 ✔️ قد: 165 ✔️ وزن: 62 ✔️ رنگ پوست: سفید ✔️ مسکن: دارد ✅ ✔️ مهریه هفتگی: 4200هزار تومان ✔️ مهریه ماهانه: 7700 تومان 💳 هزینه معرفی و مشاوره: 200هزار تومان 🔰 برای معرفی به ایدی ادمین پیام بدهید 🆔@moshver_tbean5
-
مصطفی
#شاخص_بورس #وبملت جهت تنویر افکار عمومی و روشن شدن میزان بزرگی 5میلیارد دلار بانک ملت عرض می کنم: مثال اول: یادتونه چند روز پیش بلوک %0.64 پالایشگاه ستاره خلیج فارس به قیمت 5همت فروخته شد. با این قیمت گذاری، ارزش روز کل پالایشگاه برابر با 780همت میشه. حالا اگه بخوایم ارزش پالایشگاه رو به دلار حساب کنیم حدودا 5میلیارد دلار میشه. این 5میلیارد دلار شما رو به یاد عدد خاصی نمیندازه! همون 5میلیارد دلار معروف بانک ملت. یعنی بانک ملت جدای از همه سرمایه ها و سرمایه گذاری هایی که داره یه پالایشگاه ستاره خلیج فارس داخل خودش داره! مثال دوم: چند سال گذشته رو یادتونه که یه خبری اکثرا سر تیتر اخبار اقتصادی بود؛ 6میلیارد دلار کره جنوبی. دولت ها و روسای بانک مرکزی وقت، همه دنبال زنده کردنش بودن، بانک ملت کل اونو یه جا داره. بازم مثال بزنم 😁 بچسبید به سهمتون و ولش نکنید بالا رفت پایین رفت ولش نکنید
-
احسان هنری
سباقر یعنی شیفته و حیران تحلیل بنیادی شما شدم بزرگوار