دارایکم کمی بنیادی.با چه بینشی دارایکم قابل توجه هست نه ارزنده.تجربه.تجربه برجام در رشد بانکها و موسسات اعتباری بیشتر از هر صنعت دیگری نشان داد در صورت کاهش تنش و گشایش های اقتصادی به دنبال تفاهمات سیاسی رشد قابل توجهی خواهیم داشت.از مسیر چه قدر مانده تقریبا 80 درصد تا این اتفاق بیفتد.بازه خوشبینی ما حداکثر 3 ماه خواهد بود تا پایان شهریور. مواردی که مرا به شدت نگران میکند طبق اعلام امار بانک مرکزی دلار واکنش کلاسیک خود را به رشد نقدینگی و رشد پایه پولی انجام نداده است.از طرفی کل فاز رشد بازار سرمایه منتج به عقب ماندگی تورم کامل انجام شده است.بیانات اقای مدنی زاده مبنی بر شد سود سپرده و تسهیلات یعنی بانکها برای اختصاص منابع جدید برای دولت نیازمند شارژ مجدد هستند و این اتفاق قطعا خواهد افتاد.توصیه من چینش پلن سرمایه گذاری خود بر اساس بازده حداکثر 3 ماهه و خروج کامل به سمت 50درصد درامد ثابت 50 درصد طلا میباشد.سپری که تنها ابزار مناسب برای موج تورمی 3 رقمی اینده خواهد بود
-
ali84
#فلامی سلام د وستان شرکت کاوه پوشش بناساز یک درصدی فلامی که سهامدار عمده فلامی هستش کلا 25میلیون سهم فلامی را داشته اینشرکت درحال فروش وباعث ایجاد قفل صف فروش شرکت شده از 25م سهمش رسیده به 14م
-
بورس .
عیار در کنار عیار یک سهام خوب و بنیادی هم داشته باشید که ضرر طلا را از طریق بورس جبران کنید سهام ونوین ..اهرمی…شپنا
-
کانال صرفاًجهت اطلاع
🔴 بازنشستگان محترم نیروهای مسلح حتما بخونید… 🔵👈 پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری طلا ی نفیس مهرگان ویژه بازنشستگان،وظیفه بگیران و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح #کانال_صرفاجهت_اطلاع 🇮🇷https://eitaa.com/sarfan #کانال_صرفاجهت_اطلاع 🇮🇷https://t.me/etelaat1217
-
آقا حمید
وخارزم این سهم به لحاظ تورمی از 96 باید حدود 1150برسه تازه تورم رو پوششی برای سهامدار بلند مدتی پر کنه
-
محمد محمد
#شبندر سلام . روز خوش . خدا به داد سهامداران برسد . دوباره سر و کله رویا فروش ها و اینده فروشها در صفحه شبندر پیدا شد . هر وقت شاهد این نوع پستها بودیم ، چند روز بعد یک ریزش قیمت 10 تا 15 درصدی هم داشتیم !!! پاینده باشید .
-
مهناز صادقی
قاب پایانی معاملات #ونفت ماندگاری صف خرید سنگین و قدرت خرید14برابری خریداران #تکسهم گریدAشماره01امسال☝️ اکادمی کوچ تخصصی مهناز صادقی جهت دریافت شرایط تکسهم های گریددار به من؛مهناز صادقی پیام بدید👇 @Mahnazsadeghi1_admin
-
حافرین با اصلاح صورت های مالی و خروج از کانال نزولی ایشالا شنبه یه مثبت بزنه یه حرکت شارپی 30 درصدی داره
-
اصغر موسوی
دی وبوعلی الف زد با اینکه سهامدارش عوض شد ولی دی که سهم فروخته هنوز الف نزده
-
آقا حمید
وخارزم دوستانی که میگن چرا میفروشی و یا چرا؟اول اینکه دو سال فقط اضاف کردم حالا دنبال موقعیت های انتقال سود به سهام دیگر هم هستم البته درصد سود رو در کل سهام خوبیه وخارزم 100 درصدی هیچ وقت خارج نمیشیم اضافو کم می کنیم..دنبال کردن صفحه من رو بزن در جریان می زارم
-
ازدواج موقت و حلال تبیان
🚺 کد خانم S144 ✔️ شهر: #ساوه #هفتگی_ماهانه ✔️ سن: 23 ✔️ قد: 165 ✔️ وزن: 62 ✔️ رنگ پوست: سفید ✔️ مسکن: دارد ✅ ✔️ مهریه هفتگی: 4200هزار تومان ✔️ مهریه ماهانه: 7700 تومان 💳 هزینه معرفی و مشاوره: 200هزار تومان 🔰 برای معرفی به ایدی ادمین پیام بدهید 🆔@moshver_tbean5