چدن دوستان کسی میدونه چرا داشتن 60% فسازان و سود دهی و سود مجمع اون چرا تاثیری در روند چدن نداشته اون یکسره صف خریده اما این گیج میزنه حتی فروش دو ماهه خود چدن هم خوب بوده علاوه بر داشتن فسازان 90% افزایش داشته… اما روند قیمتش نا امید کنندس…
-
حسن خلفی
شصفها به دلیل اینکه افزایش سرمایه از طریق اورده نقدی از محل مطالبات است فکر نکنم لازم باشه پولی برای حق تقدم ها پرداخت بشه. شرکت به جای اینکه سود پرداخت کنه بجای ان سهام به همه داده.
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو مشکل نیروگاه بادی قزوین تاکستان حل شد زمین امادست ظرف شش ماه 100 مگاوات برق بوسیله توربین بادی نصب واجرایی میشه نیروگاه کاشمر در حال ساخته فاضلاب کاشمر صرفه اقتصادی نداشت بسته شد بی کلاس بود خخخخخخخخ ولی وای نیروگاه اریان زنجان گل کاشته وسود وحشتناکی ساخته کل ونیرو بیش از 100 تومان سود ساخته صبر کنید ببینید حالشو ببرید افراد باهوشی در شرکت وجود دارد خواهید دید چه خواهد شد اینقدر زرنگ بودن گزارشات ضعیف اول فرستادن وگزارشات اصلی اخر میدن خخخخخخخخ داداش دیدی چه طوری همشو ازتون خریدند حال کردی 330 میلیون جااااااان گفتم همشو ازتون می خرن اینم کلک اخری بود که واقعا جواب داد هلدینگ 5000 تومانی خریدن زیر 300 تومن خخخخخخخخخ وای فروشنده ها شنبه صف خرید ببینن دلشون غش میره
-
Eco finance|موسوی|
این 7 دقیقه ویدیو را از دست ندهید https://www.tahlilbazaar.com/news/414047/%D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84-%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%DB%8C%D8%B3%DA%A9 ویدیو را شنبه ضبط کردم و ان روز در ویدیو توضیح دادم که #فملی 2364 تومان منطقی است به سهم های جذاب تر مثل #شپنا #شبندر #فسبزوار تبدیل شود ⭐️مطالب کاملا کاربردی و اموزشی است⭐️ ❤️ذخیره کنید و با دقت ببینید❤️
-
ولگردِ تاریکی
#شاخص_بورس #وبملت #شستا دیروز رفته بودم چنتا شعبه بانکی . دیدیم یه عده اومدن پولاشون سپرده 25 تا 30درصد بکنن . اتفاقا صف نسبتا طولانی هم بود .حدودا از 3 تا 7 میلیارد پول داشتن اما رییس بانک قبول نمی کرد و میگفت سود های بانکی طبق ابلاغیه بانک مرکزی کم شده . انشالله که همینطور ی که میگفت باشه . اما فک کنم دولت دوباره نقشه کشیده دلار و سکه رو بالا ببره . اگه کسی پولشو تو بانک نذاره حتما میره سکه و دلار میخره و خونه بقدری گرون شده که با این پولا کسی سمتش نمیره .. بورس هم مثه یه گربه گشنه میمونه که گوشت لخمو رو بهش بدی برات به امانت نگه داره… یعنی انگاری ما نباید هیچ وقت حتی بود ارامش رو حتی برای یک روز ببینیم… ای کاش تو بورکینافاسو بدنیا اومده بود م
-
صندوق های طلای بورس ایران
🟣 طلا برای اولین بار از سال 2022 با بیشترین فاصله، به زیر میانگین متحرک 200 روزه خود سقوط کرد #دلار #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
بتا سهم
#خچرخش فروردین 695 میلیاردریال فروش داشت و اردیبهشت 2516 میلیاردریال و خرداد 3023 میلیارد ریال بود و 6235 میلیارد یال در 3 ماهه داشته است
-
Riza
#شپلی دم اقای اسیابانی گرم بازم خرید زده
-
دارونو دارویی ها چه گزارش هایی دارن میدن برای خرداد! ترکوندن دارونو از شنبه می تونی بگیر ما که تو صف فروش گرفتیم
-
سهام اقتصادی|Economic_Stocks
#وبصادر نمودار ریپلای شده نمودار شستا هست نوع نمودار از یه چنس هست و به زودی در گام نخست وبصادر سقف نموداری کلاسیک 120 تومان را پس میگیره خیلی سریع و شارپ 3تیر 1405 @economic_stocks
-
محمود نورمحمدی
ودی به زودی ودی پرواز میکنه. شنبه سوار شید از پرواز جا نمونید