جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی ایل | aliii9
۱۲:۳۳:۳۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

سیلام سیلام من از 400 تک تومنی دارم داشتم خریدم فروختم… نمیشد که 5 سال سهمو نگه میداشتم زندگی خرج داذه دیگ…ی جایی حد سود داره ی جایی حد ضرر…کسی با سهمی ازدواج ابدی نمی کنه. فعلا سهامدار این سهم هستیم…هرجا هم بفروشیم باز مدتی بعد سهامدارش می شیم…کلا با این سهم بورس رو میشناسم…این سهم فکر نکنم به کسی ضرر زده باشه. همیشه جبران کرده. ارزوی موفقیت برای همه سهامداران سیلام

لیست اخبار