جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
عباس ناوبران | aliabbas777
۱۲:۲۹:۴۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

شپلی سلام و ارادتمند اون بزرگواری که از دیدن رشد بنیادی این سهم ناراحت است و از حسادت روزگارش تلخ شده است به یاد بیار برادر که این سهامداران قدیمی هفت سال تمام پایه های زندگی و ارامش و اسایش خودشون و بچه هاشون را باختند. هفففت سال تمام . شرکت با دلار 70 تومی فقط 1410 تومان ارزش دارد و الان فقط با 500 تومن داره معامله میشه و به زودی با دلار 130 تومنی 2500 تومان نرخ گذاری میشه. این ماه بالای یک و نیم همت محصولات فروخته و روند تولیدات و تغییرات بنیادی ان به سرعت در حال انجام است . برای دیگران بخصوص این سهامداران رنج کشیده خیر بخواهید تا خداوند به زندگی شما برکت دهد .

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار