جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
جواد حسینی | lord_constantine
۱۲:۴۹:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

وسپه عجله ای نیست برای همچین سودی. بازار بورس سودش همیشه رفته تو جیب افراد صبور. طرف میگه کل بازار رفته بالا چرا وسپه بالا نمیره. این یعنی هیچ شناختی از بازار بورس نداره. مثل اینو میمونه که طرف سال قبل وبملت خریده و ماها وسپه. وبملت بازدهیش صفر بود. وسپه 150 درصد. بعضی نمادها وقتی منفی میشن باید از فرصت استفاده کرد چون میدونی این قیمت ها موقتیه. بالا هم نره، یه سود نقدی مشتی بهت میده.

لیست اخبار