جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| hosain.m.kh
۱۲:۵۱:۲۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

های وب چندتا سهم داشتم گول ترسوندن ها رو خوردم فروختم( حفارس.شپلی.وتوصا) با سود 15 درصدی ولی الان فقط دارم افسوس میخورم و میزنم تو سرم چون اگه داشتمشون با همه بازیهاش خیییلی خوب میشد ولی حیف و صد حیف

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار