#فیلتر 📆 سه شنبه 02/تیر/1405 #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 1👇👇👇 #پی_پاد #مداران #ولیز #ولساپا #عالیس #حاسا #پاریز #وکبهمن #غبهار #قثابت #فجهان #کزغال #بمولد #دامین #خودکفا #وسدید #زنجان #کگل #زملارد #دسانکو #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 2👇👇👇 #شکبیر #پی_پاد #جم_پیلن #فطلوع #حاسا #فجهان #وغدیر #کزغال #بمولد #اریا #زملارد #بمپنا #مهر #درپاد #وکغدیر #فیلتر سنگینترین کد به کدها 👇👇👇 #فارس #حسینا #شپنا #حکشتی #شبریز #وپاسار #رمپنا #دزاگرس #سپید #اریا #غکورش #حتاید #صبا #ذرت #شیراز #ونفت #ناما #پترول #شسپا #فیلتر بلوکی ها 👇👇👇 #اریان #بگیلان #پارس #تنوین #چدن #حیات #خبهمن #زفکا #سامان #سنوین #سیمرغ #شهر #غدام #غچین #فارس #قرن #کلوند #کگل #گنگین #میهن #نان #نبابک #نیان #وصندوق #فیلتر سنگینترین خریدهای گروهی 👇👇👇 #بنیرو #بورس #جم_پیلن #خوساز #سیستم #شراز #شکبیر #فزرین #فن_افزار #کدما #ناما #وامید #وساپا #فیلتر سرخط خرید فردا 👇👇👇 #تادیکو #ذرت #زهلال #غشوکو #نیروترانسفر #وفیروزه #فیلتر جامع هوشمند 👇👇👇 #پخش #بمولد #بمپنا #پاریز #جم_پیلن #دماوند #فجهان #کزغال #ناما #ونفت #فیلتر مثبت ترین ها 👇👇👇 #پخش + 23.96 درصد #دسبحان +4.5 درصد #دسینا +3.63 درصد ┈┈••••✾•🌱🌸🌱•✾•••┈┈
-
آراد
خگستر شنبه برای خودرویی ها خیلی مهمه شاخص خودرویی ها روی مقاومت اصلی هستند ، اگر رد کنن که عالی میشه
-
stock & options
#کرک_اسپرد با توجه به خبر بازگشت نرخ خوراک و فراورده های ویژه شرکتهای پالایشی به مبنای نرخ جهانی از 26 خرداد ماه و با فرض اعمال این مصوبه بر کل سبد این شرکتها، اخرین وضعیت کرک اسپرد صنعت را بررسی میکنیم: از ابتدای اسفند 404 تا 25 خرداد 405، نرخ فراورده های اصلی معادل نرخ بهمن 404 و نرخ فراورده های ویژه بر اساس نرخ معاملاتی بورس کالا لحاظ شده در نرخهای اعلامی روز گذشته ملی پالایش متوسط نرخ لوبکات 72.5 میلیون تومان و نرخ وکیوم حدود 40 میلیون تومان در هر تن اعلام شده و برای بازه 26 خرداد ماه به به بعد همین نرخها برای فراورده های مذکور لحاظ شده است بهار به بهار که مقایسه کنیم: شاخص دلاری کرک افتی بسیار ناچیز (در حدود 0.3 دلار ) داشته، منتهی به واسطه رشد 108 درصدی دلار در همین بازه، در مجموع شاخص ریالی کرک نسبت به بهار سال گذشته دوبرابر شده تبصره: به طور خاص در قیاس بهار به بهار ،کرک نفت گاز و نفتا به ترتیب 27% و 60% رشد و کرک فراورده های بنزین و نفت کوره به ترتیب11%،90% درصد افت داشته اند،در این بازه کرک وکیوم از 2.5 دلار به 13- دلار در هر تن رسیده. بنابراین توجه به ترکیب شرکتها بسیار تعیین کننده است ebarez
-
شفن از شنبه موقتا ریزشی خواهد شد مواظب سهم خود باشید نفروشید اجازه تحرک به حقوقی ندهید . تلفیق کدال خواهد شد
-
خساپا همین که خودش را نزدیک 60 نگه داشته و میل به اصلاح نداره نوید بخش شکست مقاومته
-
خساپا به نظر بنده کم کم در حال زدن مقاومته… مقاومت 60 را بزنه راهش هموار میشه
-
بورس در کل کمتر از 10 درصد رشد داشته که هنوز ضرر سال 99 جبران نکرده.حتی هنوز صندوق درامد ثابت امین یکم منم منفیه.سهام های دیگر بماند.با این کندل های قرمز و منفی دیگه امیدی بهش نیست.شنبه اگه پا بده همشو میفروشم میرسم سمت طلا.فقط طلا
-
دوست
شستا امسال سود نقدی 50 تومنی دور از دسترس نیست
-
Amirkazemi
#خودرو ، نونم که گرون شد یا خدا به جهشای قیمتا
-
Ehsan Sadeghi
می خوام چندتا سهم تو بورس ایران بهت معرفی کنم که هرچی پول ته کارت می مونه، بریزی توش و بی خیال بذاریش کنار… انگار انداختیش تو قلک 😄 بعد دو سال بری سراغش، ببینی سودش جوری بوده که 250 درصد سود سهام کالا که باهم خریدیم، جلوش شوخی بوده! این بار می خوام کاری کنم خاطره بد بورس کلاً از سرت بپره 😎 اگه ریکشن ها بالا باشه، سهم ها رو میگم…
-
شپدیس دوستانی که مثل من حداقل 3سال هست شپدیس دارن میدونن چی دارن و تحت هیچ شرایطی 1 عدد سهم هم نمیفروشیم.با این جو مثبتی که حاکم هست الان و صادرات بسیار بالای شرکت مطمین باشید ارزش هر سهم در پایان امسال حداقل 3000 تومن هست