✅خلاصه تصمیمات مجمع ابنیه ▫️سرمایه ثبت شده : 13,500,000 میلیون ریال 🔸سود هر سهم : 95 ریال 🔹سود نقدی هر سهم : 10 ریال 🟢سود انباشته پایان دوره : 7,191,172 میلیون ریال #پدیده_شاندیز #ابنیه #گشان
-
卍卍 نوسانگیران بورس 卍卍
خبر خوب برای سهامداران اوره سازان دولت چین کف قیمت 430 دلار برای صادرات #اوره تعیین کرده است. همچنین صادرات به هندوستان را ممنوع کرده است. این خبر قیمت اوره خلیج فارس را بالا خواهد برد. شرکت های اوره ساز که با ظرفیت نزدیک به کامل در حال فعالیت هستند، با رشد خوبی در سود مواجه می شوند. #شلرد #خراسان #شپدیس #شیراز #کرماشا @navasangirane_boursee
-
بتا سهم
#دسبحا 34 ریال تقسیم کرد
-
عدنان جعاوله
فزر اقای پیغمبر دوست اگر زحمتی نیست شما هم تحلیل خودتون با این دیدگاه رو بفرمایید . ممنونم
-
کچاد من وقتی کچاد 260 تومنی خریدم شپنا 530 خریدم حالا کچاد 230 و شپنا 965 هست با صف خرید میلیاردی.
-
تحلیل بنیادی و تکنیکال بورسکده
رکوردهای عجیب و غریب #دجابر در خردادماه هم ادامه یافت 🔶 مبلغ درامد خرداد ماه : 600.8 650 درصد بیشتر از ماه مشابه سال قبل . دجابر طی 3 ماه بهار 1546 میلیارد تومان فروش ثبت کرده ، 315 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد فروش داشته .
-
مصطفی
#وبملت بعضی ها میگن که وبملت رو الکی بزرگ کردن! جوابم به اون عزیزان اینه که مگه در مورد شرکت ورشکسته یا ضررده داری صحبت می کنی؟ اصلا حق با شما، %20 سود عملیاتی واقعی و %80 از تسعیر ارز فقط لطفا به این سوال من جواب بده: کدوم شرکتی داخل بورس هست که با بالا رفتن ارز کنتور ننداخته باشه؟ اکثرا شرکت های داخلی، دلیل بالا رفتن درامدشون به دلیل بالا رفتن نرخ ارز هستش. از خوردنی ها بگیر تا پتروشیمی و پالایشگاه و طلا و فولاد و مس و… اگه از نظر شما بالا رفتن سود هر سهم وبملت به واسطه بالا رفتن ارز میشه باد کردن و بزرگ کردن پس بالا رفتن همه سهم های بورس و صندوق های طلا و نقره و… هم میشه باد کردن و بزرگ کردن در ضمن جهت یاداوری؛ انس طلا اومده به 4120 رسیده کم کم باید خودمون رو با انس زیر 4000 وفق بدیم 😁 دوستان عزیز وبملتی خوش باشید و از انتخابتون نهایت لذت رو ببرید 😉
-
اردلان
#شلرد امسال هم خدا بزرگه به امید خدا 220تا 250 رو میسازه
-
تحلیل بنیادی و تکنیکال بورسکده
بورس چه جای عجیب و غریبی شده چقدر سهم مفت داریم با متغییر های فعلی #غمهرا اگر تا پایان سال 18 همت بفروشه با حاشیه سود 14.5 درصد 2.6 همت سود خالص می سازه یعنی p/e fw حدود 2.9 🤷♂️🤦🏻♂️
-
محمد حسینی
فسبزوار تحلیل و نقد باید شفاف باشد هر 6 ماه گذشته تولید کامل داشته برخلاف سال های قبل که به دلیل قطعی برق و گاز تولید کم بود. معلومه که باید موجودی را با بیشترین قیمت سریع بفروشه و تبدیل به پول نقد یا گندله ارزان کند مدیریت خوبی دارد این شرکت ای کاش وارد سرمایه گذاری شود
-
اردلان
#شلرد اگه برا 1404 سود 80تا 120 تومنی رو کرد کرک و پرتان نریزد و تعجب نکنید