#کاما سود 101.6تومن برا سهم 311 تومن رو تابلو یعنی مفت بازار شنبه این سهمو با صف خرید سنگین دنبال میکنه برای ورود به سهم زنبیل ها گذاشته میشه تمام شد بریز و بپاش فقط باید دعا کرد سهم تو صف خرید گیر بیاد من اول زنبیل شنبه تو صف میزارم بلکه بهم برسه
-
وسدید تنها چیزی که حباب داره سهام فمامانت هست صادق جان
-
ابتین جعفرپیشه
غمهرا دوستان گزارش از این حیث عالی بود مقدار تولید و مقدار فروش نسبت به سال قبل هم افزایش داشته تازه صادرات هم داشتیم جد از اینها هزینه هارا خوب کنترل کرده شرکت
-
بورس
فملی در فملی هستم.تا مجمع هیچ خریدی نمی کنم برای رفتن به مجمع روز قبلش تصمیم می گیرم
-
سصفها سصفها سال 2019 از 500 رفت تا 44هزار و در اصلاح افزایش سرمایه سنگین داد و تا 2000 اصلاح کرد و مجددا تا 27000 رشد کرد و در اصلاح افزایش سرمایه 300 درصدی داد جمعا 1000 برابر شد ،دلیل اصلاحش اینه که خیلی رشد داشته ، ارزش ذاتی سهم هنوز با ارزش دفتری فاصله داره من تا حالا فقط سود کردم تو این سهم ، وقتی همه بد و بیراه میگن باید خرید ، نه زمانی که تعریف میکنن
-
وسدید یه طلب وسدید از بانک پاسارگاد 45 میلیون یورو هست که هر یورو 184 هزارتومان هست میشه دو برابر ارزش وسدید در بازار
-
شسپا دوستان بنظرتون شسپا سال دیگه سال مالی 1405 چقد سود میسازه؟؟
-
💠 سامان تحلیل 💠
ریزش 49 درصدی انس نقره از سقف تاریخی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil https://t.me/Samantahlil
-
وسدید وقتی شرکتی که یک قرار داد 500 میلیون دلاری می بنده و ارزش رو 10 میلیون ثبت شده و ارزش گذاری نشده هنوز داری حرف از 5500 میلیارد ارزش بازار حرف میزنی ؟
-
كانال گرگان 🌹
طلا قراره دوباره گرون شه، هنوز صندوق طلا نگرفتی؟ 📈💛 با صندوق طلا حتی با سرمایه کم هم می تونی وارد بازار طلا بشی 🪙✨ بدون خرید فیزیکی، با پشتوانه واقعی سکه طلا ✔️ ⏳ قبل از اینکه دیر بشه، شروع کن خرید طلا با پشتوانه واقعی https://ck.chavosh.org/click/04eefba2-52bb-4557-9811-ebd1df13dc1c
-
فملی سلام دوستان از سال 99 تا الان سهم فملی چند برابر شده با احتساب سود نقدی کسی دقیق میدونه بهم کمک کنه و راهنمایی کنه