جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مصطفی | mostafa0711
۰۸:۲۱:۱۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#فروژ یه چیز دیگه یادم رفت بگم : حقوقی اصلی سهم از پارسال تا الان حتی یک برگ هم سهام نفروخته که بیش از 50% سهام رو در اختیار داره. بقیه سهامدارن عمده که مجموعا 30% سهام رو دارن نیز تو این مدت فقط خرید داشتن . پس رو سرمایه گذاری میان مدت اصلا نگرانی نداره . سهامتون رو با ضرر نفروشید . و تو این قیمتها حتی اضافه هم کنید . شاید چند تا درصدی کوچک سهامشون رو فروخته باشن که حتی اسمشون تو لیست درصدی ها هم نیست .

لیست اخبار