جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Tahlil@ | rauoof2025
۰۷:۳۷:۳۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#کرماشا اقای اقبال عزیز بله این رو درست که هرشرکتی برای جذب سرمایه درکل دنیا ازاین راهکار یعنی بورس وافزایش سرمایه استفاده میکنه ولی سهام دار عمده هست که تصمیم گیرنده اصلی هست سهامداران خرد رو که راه نمیدن مجامع که اظهار نظر کنند. بنابراین عرضم درکل اون مسیله شفافیت مالی وسود سازی هست شرکتی مانند کرماشا با این حجم فروش وصادرات وباتوجه به درامدهای ارزی وهمچنین افزایش قیمت چندبرابری اوره نسبت به سال های گذشته می بایست 300 ت400 درصد رشد قیمتی میکرد وهمچنین رشد درسود اوری واین مسیله هست که این پول هایی که درمجموعه به عنوان افزایش سرمایه استفاده میه قبلا درکجا بوده وایا این پول راکد بوده یا خیر که قطعا راکد نبوده من ازاین بابت میگم که هیچ کدام ازشرکتها به دلیل عدم شفافیت دارایهای واقعی خودرا بروز ونشان نمی دهند. واین برمیگرده به نظارت سازمان بله درتمام دنیا ازاین راهکار استفاده میشه ولی چون اقتصادسالم،بازو ازاد دارند لاپوشانی نمیشه الان این سهم می بایست حداقل 30000 تومان می بود یا سهام فولاد م می بایست حداقل 100000 تومان می بود به علت افزایش سرمایه های الکی که نفعی به حال سهام دار نداره فقط راهی برای فرار درپرداخت سود وگنده کردن شرکتها هست ودیگر کارهایی که اصلا به من وشما مربوط نمیشه.

لیست اخبار