پیزد اساتید گرامی . با توجه به برگزاری مجمع در 10 تیر . سهمی ازین پیزد خرید بکنیم یا نه ؟؟؟؟
-
محمد
#نطرین 🤩
-
تریبون فولاد
📊 نتیجه معاملات میلگرد در بورس کالا/ 37درصد عرضه معامله شد/ بیش ترین عرضه و بالاترین قیمت: فجهان 🔻 به گزارش چیلان، 2 تیر 1405، 50هزار و 89 تن میلگرد پرمصرف ساختمانی (سایز 12 تا 20) در بورس کالا عرضه شد که با احتساب معاملات مچینگ، 37درصد عرضه معادل 18هزار و 538 تن مورد معامله قرار گرفت. 🔻 قیمت میانگین موزون میلگرد مرسوم بازار (سایز 12 تا 20) در معاملات 2 تیر 61هزار و 498 تومان در هر کیلو به ثبت رسید که به معنای کاهش 1.4درصدی نسبت به قیمت معاملاتی هفته پیش از ان است؛ قیمت هفته گذشته 62هزار و 381 تومان در هر کیلو بود. 🔻 بیشترین حجم میلگرد عرضه شده متعلق به شرکت جهان فولاد سیرجان (#فجهان) با 3500 تن بود و بالاترین قیمت معاملاتی به همین شرکت با میانگین قیمت 67هزار و 502 تومان در هر کیلو اختصاص داشت. 👈 مشروح در چیلان انلاین: https://chilanonline.com/2026/06/24/75043/ @chilanonline
-
Behzad
پکرمان سهم لاستیک هست مگه الکیه.کسی میتونه اضافه کنه.منفی یعنی فرصت خرید.البته نظر شخصی.
-
عشق ابالفضل
این دوروزرنجه یعنی امروز وفردا تا جمعه فرصت دارید بخرید از این روند جا نمونی انشالله ک بهترین تصمیم رو بگیری 🖤🖤
-
با وگردش تا ۲۵۰۰ تومان
#وگردش دیروز یک دمپایی خریدم 702 هزار تومان معادل 5540 سهم بانک گردشگری تقریبا معادل یک شعبه بانک 😆
-
کاوه
#خودرو طرف نوشته : 🤢یه چند وقت ببندید در سهام این فرقون سازی رو بزارید بقیه سهم ها تکلیفشون با خودشون روشن شه🤢 جالبه که همیشه بازار رو سهم های پتروشیمی ها به فnا دادند و هر بار بورس سghوط کرده به بهانهٔ افزایش قیمت خوراک پتروشیمی ها بوده اونوقت امثال این فhشش رو به خودروسازی ها میدن . اخرین موردش اردیبهشت 1402 و سghوط دادن بورس به بهانهٔ افزایش قیمت خوراک پتروشیمی ها . همین بازار با وجود همین خودروسازی ها که رشد نمیکنن یک ماه سبز بود و اغلب سهم ها دهها درصد رشد کردند اما از وقتی یکی دو هفتهٔ قبل پتروشیمی ها رو باز کردند (ان هم با مثبتهای 50 درصدی) بازار کاملا عوض شد و صفهای خرید بیشتر سهم ها ریخت و بسمت منفی و صف فروش رفت .
-
کاوه
#خودرو طرف نوشته : 🤢یه چند وقت ببندید در سهام این فرقون سازی رو بزارید بقیه سهم ها تکلیفشون با خودشون روشن شه🤢 جالبه که همیشه بازار رو سهم های پتروشیمی ها به فnا دادند و هر بار بورس سghوط کرده به بهانهٔ افزایش قیمت خوراک پتروشیمی ها بوده اونوقت امثال این فhشش رو به خودروسازی ها میدن . اخرین موردش اردیبهشت 1402 و سghوط دادن بورس به بهانهٔ افزایش قیمت خوراک پتروشیمی ها . همین بازار با وجود همین خودروسازی ها که رشد نمیکنن یک ماه سبز بود و اغلب سهم ها دهها درصد رشد کردند اما از وقتی یکی دو هفتهٔ قبل پتروشیمی ها رو باز کردند (ان هم با مثبتهای 50 درصدی) بازار کاملا عوض شد و صفهای خرید بیشتر سهم ها ریخت و بسمت منفی و صف فروش رفت .
-
ali
#ثتران یک زمانی قیمتش با #ثشرق یکی بود ولی ثشرق 6 هزار شد و ثتران 350!!!! از فساد در #ثمسکن این چیزا درمیاد! ثتران رو ذلیل کرددن که به موقع بزنن زیرش ..نگاه به زیان انباشته اش نکنید تو دلش سود ده ها سال هستش
-
اخبار شرکتها و مجامع
🔹سیگنال مهم برای پالایشی ها؛ کرک اسپرد ریالی دو برابر شد با توجه به بازگشت نرخ خوراک و فراورده های ویژه پالایشگاه ها به مبنای نرخ های جهانی از 26 خردادماه، تصویر سوداوری صنعت پالایش وارد فاز جدیدی شده است. بر اساس نرخ های اعلامی اخیر، لوبکات با متوسط قیمت 72.5 میلیون تومان و وکیوم باتوم در محدوده 40 میلیون تومان به ازای هر تن محاسبه شده و انتظار می رود این فرمول از 26 خرداد به بعد مبنای محاسبات شرکت ها باشد. بررسی وضعیت کرک اسپرد نشان می دهد که در مقیاس دلاری، سود پالایش نفت نسبت به بهار سال گذشته تغییر محسوسی نداشته و تنها حدود 0.3 دلار کاهش یافته است. اما رشد قابل توجه نرخ ارز طی این مدت، معادلات را کاملاً تغییر داده است؛ به طوری که شاخص ریالی کرک اسپرد صنعت نسبت به بهار سال گذشته تقریباً دو برابر شده و این موضوع می تواند اثار مثبتی بر سوداوری شرکت های پالایشی در ماه های اینده داشته باشد. البته نکته مهم، تفاوت ترکیب تولید در پالایشگاه هاست. در مقایسه بهار 1405 با بهار 1404، کرک اسپرد نفت گاز حدود 27 درصد و نفتا حدود 60 درصد رشد کرده، در حالی که کرک بنزین و نفت کوره به ترتیب 11 و 90 درصد کاهش یافته اند. همچنین کرک وکیوم باتوم از مثبت 2.5 دلار به منفی 13 دلار در هر تن رسیده که اهمیت ترکیب سبد محصولات هر پالایشگاه را بیش از گذشته نمایان می کند. بنابراین در تحلیل گروه پالایشی، صرفاً رشد کرک اسپرد صنعت کافی نیست و توجه به سهم هر شرکت از فراورده های سودساز و زیان ده، نقش تعیین کننده ای در براورد سوداوری خواهد داشت. در مجموع اما بازگشت نرخ گذاری به مبنای جهانی را می توان یکی از مهم ترین اخبار بنیادی ماه های اخیر برای صنعت پالایش دانست. #بورس #بازار_سرمایه 📈سهامداران بورس و اوراق بهادار تهران 🆔 @stockholders_tse
-
Behzad
#تایرا بینظیره این سهم.