جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
کاوه | kaamravaa
۰۹:۴۳:۱۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#خودرو طرف نوشته : 🤢یه چند وقت ببندید در سهام این فرقون سازی رو بزارید بقیه سهم ها تکلیفشون با خودشون روشن شه🤢 جالبه که همیشه بازار رو سهم های پتروشیمی ها به فnا دادند و هر بار بورس سghوط کرده به بهانهٔ افزایش قیمت خوراک پتروشیمی ها بوده اونوقت امثال این فhشش رو به خودروسازی ها میدن . اخرین موردش اردیبهشت 1402 و سghوط دادن بورس به بهانهٔ افزایش قیمت خوراک پتروشیمی ها . همین بازار با وجود همین خودروسازی ها که رشد نمیکنن یک ماه سبز بود و اغلب سهم ها دهها درصد رشد کردند اما از وقتی یکی دو هفتهٔ قبل پتروشیمی ها رو باز کردند (ان هم با مثبتهای 50 درصدی) بازار کاملا عوض شد و صفهای خرید بیشتر سهم ها ریخت و بسمت منفی و صف فروش رفت .

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار