#وتجارت امروز از ساعت 3 صبح بانک تجارت شروع به برداشت سود سپرده ها کرده، اونهایی که سود میگیرند حسابشون رو چک کنند، سود سپردهها جند روز هست واریز نمیشه، درصدی هم واریز شده دارند برداشت میکنند از حسابشون، با هک بانک تجارت و چهار بانک دیگه ، عملا کل سیستماشون از کار افتاده و برعکس جواب میده، کارتها در کارتخوانها و کارت به کارت و همراه بانکها دچار اسیب جدی شدند ، بجای واریز برعکس برداشت میکنند، مراقب باشید. از کارتها ی دیگه استفاده کنید تا از بانک جواب درست بگیرید. اما در مورد تجارت حتمی هست.
-
ثشاهد 830 تومن موقع خرید هست
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
#فیلتر 📆 سه شنبه 02/تیر/1405 #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 1👇👇👇 #پی_پاد #مداران #ولیز #ولساپا #عالیس #حاسا #پاریز #وکبهمن #غبهار #قثابت #فجهان #کزغال #بمولد #دامین #خودکفا #وسدید #زنجان #کگل #زملارد #دسانکو #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 2👇👇👇 #شکبیر #پی_پاد #جم_پیلن #فطلوع #حاسا #فجهان #وغدیر #کزغال #بمولد #اریا #زملارد #بمپنا #مهر #درپاد #وکغدیر #فیلتر سنگینترین کد به کدها 👇👇👇 #فارس #حسینا #شپنا #حکشتی #شبریز #وپاسار #رمپنا #دزاگرس #سپید #اریا #غکورش #حتاید #صبا #ذرت #شیراز #ونفت #ناما #پترول #شسپا #فیلتر بلوکی ها 👇👇👇 #اریان #بگیلان #پارس #تنوین #چدن #حیات #خبهمن #زفکا #سامان #سنوین #سیمرغ #شهر #غدام #غچین #فارس #قرن #کلوند #کگل #گنگین #میهن #نان #نبابک #نیان #وصندوق #فیلتر سنگینترین خریدهای گروهی 👇👇👇 #بنیرو #بورس #جم_پیلن #خوساز #سیستم #شراز #شکبیر #فزرین #فن_افزار #کدما #ناما #وامید #وساپا #فیلتر سرخط خرید فردا 👇👇👇 #تادیکو #ذرت #زهلال #غشوکو #نیروترانسفر #وفیروزه #فیلتر جامع هوشمند 👇👇👇 #پخش #بمولد #بمپنا #پاریز #جم_پیلن #دماوند #فجهان #کزغال #ناما #ونفت #فیلتر مثبت ترین ها 👇👇👇 #پخش + 23.96 درصد #دسبحان +4.5 درصد #دسینا +3.63 درصد ┈┈••••✾•🌱🌸🌱•✾•••┈┈
-
Majid.t
های وب های وب به هشتصدو هفتاد وشش صف خرید متوالی نیاز داره تا عقب افتادگی از شاخص رو جبران کنه جاماندگی از بقیه سهام هزار وصد صف خرید
-
طاها بیاتی
وبملت همه سود یک شرکت ان چیزی نیست که به صورت نقدی در مجمع توزیع می شود. بلکه در افزایش سرمایه و صد البته در افزایش قیمت سهم که حاصل سود سازی و عملکرد موفق شرکت می باشد لحاظ می شود .❤️🧡🩷
-
نقرابی خیلی همش حباب صندوق های نقره می گن قبل از بسته شدن بازارها اهرم حباب مثبت 10یا 13 بود بعد اینکه بازارها باز شدن اکثر پرتفو اهرم فولاد پتروشیمی که سود سازی نداشتن چجوری الان بعد 100 درصد رشد باز هم حباب منفی درسته یا نه
-
علی
#شپلی بورس. بقدری. از بازارهای دیگر عقب است که قابل تصور. و گفتن. نیست. بورس. را طی 7 سال فلج. کردند. و اثار ان. در رشد دلالی ها. و رشد تورم. مشهود. است. رشد قیمت مسکن. در تهران و کرج. و پردیس رودهن. و دماوند. و…رشد قیمت طلا. و خودرو. و لوازم. خانگی. و…در طی 7 سال بطور میانگین. قیمت تمام کالاها. حداقل. 30. تا بیش از. 100. برابر. رشد کردند. در واقع با این رشد قیمت ها. پولهای وارد شده در تولید. بورس. رشد نکرد. و سالها. منفی. و درجا زد. امروز. سرمایه های وارد شده. در بورس. قدرت. و ارزش قبلی خود را ندارند. فردی که. 7 سال پیش یک میلیارد تومان پول با ارزش را وارد بورس کرده. که ان زمان به اندازه خرید. 10. واحد اپارتمان. در فاز 11 پردیس رودهن. بود. امروز. از 10. واحد. فقط می تواند. 10 متر. از ان. اپارتمان ها را. بخرد. بخاطر اینکه. قیمت همان اپارتمان. 80 برابر.شده است. رشد کرده است. از 100 میلیون تومان. قیمت هر واحد. طی 7 سال امروز رسیده. به 8. میلیارد. تومان. این رشد. با دلالی. و حباب رقم. خورده است. و امروز. ثابت. مانده است. در بقیه. کالاها. هم. این رشد. رقم. خورده. است. تنها. بازاری که. رشد نکرد. و درجا زد. بورس بود. بورس دستوری. باعث. رشد دلالی ها گردید. رشد تورم. کاهش ارزش پول. اسیب به سرمایه سهامدار. و…ارزش. این. سهم. بسیار. بالاتر از. 10 هزار تومان است. به امید. روزهای خوب برای این سهم. و سهامداران. و بورس
-
نقران خیلی همش حباب صندوق های نقره می گن قبل از بسته شدن بازارها اهرم حباب مثبت 10یا 13 بود بعد اینکه بازارها باز شدن اکثر پرتفو اهرم فولاد پتروشیمی که سود سازی نداشتن چجوری الان بعد 100 درصد رشد باز هم حباب منفی
-
بجوی
اخرین فرصت مالکان 206، 207 و رانا برای استفاده از طرح رایگان ارتقای ایمنی ایران خودرو ایران خودرو پایان تابستان سال جاری را فرصت پایانی مالکان خودروهای 206، 207 و رانا برای فراخوان رایگان ایمنی اعلام کرد. برای مشاهده منبع محتوا اینجا کلیک کنید دسته بندی:#خودرو منبع : پدال #خودرو #بررسیخودرو #خبرخودرو #خودرو
-
سهام اقتصادی|Economic_Stocks
❇️خکرمان به 3200 همت ارزش بازار رسید ، به محض بازگشایی صف خرید میشه ، با ارزش بازاریش خیلی اختلاف داره
-
غالبر اصلا گول نخورد وسوسه نشین هیچ وقت بیان غالبر بخرید اصلا سهامداران یکساله 50درصد تو ضررن