سبجنو من بانک ملی هستم متاسفانه واریز نشده و یرگشت خورده شرکت ولی این چیزی ازارزش های شرکت کم نمیکنه واقعا سهم باشخصیتی هست
-
tahlilopedia
🟢✔️🟢 #پکرمان 💹 @Tse_Plus 📅 1405/4/2 ⌚ 12:01:50 🔖 6,460 #خرید 1 کد حقیقی درمنفی -1.82 تابلو به ارزش کل 6,035,745,960 ریال
-
یاسر
#سقاین جمع کنید به نیت بازنشستگی.. از سود های مجمع ش لذت ببرید
-
یاسر
#سصوفی یکه تاز بنیاد در گروه سیمانی هست… سباقر هم به خاطر عدم تقسیم سود از ترس اینه اصلاح ش تبدیل به ریزش ابشاری بشه نتونستم سمتش برم
-
یاسر
#سباقر تنها نقطه ضعف سباقر عدم تقسیم سود هست..
-
یاسر
#سشرق 220 هزار تا سهم دارم تا 400 یا پونصد هزار تا خرد خرد خریدارم.. اشتباه بزرگی که در سصوفی کردم .سال 400 پانصد هزار سهم سصوفی فروختم. مفت مفت.. کلی تحقیق سختگیرانه کردم در اولویت سشرق و سقاین روند سصوفی خواهند رفت همون سصوفی نگه می داشتم بازنشسته بودم
-
علی
#کاما یک نمونه واستون مثال بزنم سهام غکورش. برید حجمی که قبل مجمع پارسالش خورد را ببینید و بازدهی که از مجمع پارسال تا مجمع امسالش کسب کرد را هم ببینید مقایسه کنید با حجم های چند صد میلیونی که کاما اخیرا و قبل مجمع امسالش خورده. البته که حجمی که کاما خورده به شدت زیاد بوده و خیلی بیشتر از غکورش پارسال که فقط روز منتهی به مجمعش حجم بالایی خورد علتش هم شناوری بیشتر کاماس که قاعدتا سهام بیشتری باید از دست یه عده نوسانگیر و سهامدار خسته و قدیمی در بیارن این نکته هم بگم که لزوما از روز اول بعد از مجمع قرار نیست قفل بشه و یک برگ سهم هم گیر نیاد. شاید این اتفاق بیفته شایدم نه. چیزی که مهمه بازدهیش تا یکسال اینده اس این حجمایی که میخوره بعدا خودشو نشون میده نظرشخصی. ملاک معامله نباشد خواهیم دید چه خواهد شد ممنون از توجهتون به این موضوع
-
یاسر
#سشرق عجله نکنید. . همیشه گزارشات 12 ماهه سورپرایز واقعی بوده
-
علی
#کاما یه تقلب بهتون برسونم قبلا تاکید کرده بودم که اصلاح 6 ساله کاما تموم شده الان نظرم اینه که روند رشد سهم بعد از مجمع شدت میگیره و کامای قبل مجمع با بعد مجمع قابل قیاس نیست علتش هم کاملا مشخصه این مدت کاما رشد خوبی کرد ولی خب یه سری سهام که تقسیم سود بالایی تو مجامع داشتن بیشتر رشد کردن و میل خرید توشون بالاتر بود بعد از مجامع این قضیه برعکس میشه یعنی تقاضا میاد رو سهام مستعد و بنیادی که تقسیم سود کمی داشتن و قبل مجامعشون میل کمتری بهشون بود و فشار فروش توشون بالاتر بود و تقاضا از روی سهامی که تقسیم سود بالاتری داشتن و خیلیا به خاطر مجمع و تقسیم سود میرفتن اینا را میخریدن دیگه برداشته میشه و کمتر میشه مجدد اینکه را باید بگم که کاما با اینکه تقسیم سود بالایی تو مجمعش نداره ولی با این حال پا به پای سهام سودمجمع محور رشد کرد. بعد از مجمعش بهتر هم میشه این تحلیل و نظر شخصی بنده است ببینیم چی میشه خیلی خیلی امیدوارم به کاما در سال مالی 1405 و معتقدم کدای خاص با حجم های بالا قبل مجمع در حال خریدش هستن و تا سال اتی دنبال کسب بازدهی بالایی هستن ازش
-
M.Naghdi
#وبملت
-
مدیریت مالی
#کگهر با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-04A-273 مورخ 1404/12/25 و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1405/02/14 و صورتجلسه هییت مدیره مورخ 1405/03/09 با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ 160,000,000 میلیون ریال به مبلغ 210,000,000 میلیون ریال ( از محل مطالبات و اورده نقدی مبلغ 50,000,000 میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از #تاریخ 1405/04/02 لغایت #تاریخ 1405/04/31 @managefiscal