جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| sarda.1400sardar
۲۳:۰۰:۰۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

سبجنو من بانک ملی هستم متاسفانه واریز نشده و یرگشت خورده شرکت ولی این چیزی ازارزش های شرکت کم نمیکنه واقعا سهم باشخصیتی هست

لیست اخبار