#کاما یه تقلب بهتون برسونم قبلا تاکید کرده بودم که اصلاح 6 ساله کاما تموم شده الان نظرم اینه که روند رشد سهم بعد از مجمع شدت میگیره و کامای قبل مجمع با بعد مجمع قابل قیاس نیست علتش هم کاملا مشخصه این مدت کاما رشد خوبی کرد ولی خب یه سری سهام که تقسیم سود بالایی تو مجامع داشتن بیشتر رشد کردن و میل خرید توشون بالاتر بود بعد از مجامع این قضیه برعکس میشه یعنی تقاضا میاد رو سهام مستعد و بنیادی که تقسیم سود کمی داشتن و قبل مجامعشون میل کمتری بهشون بود و فشار فروش توشون بالاتر بود و تقاضا از روی سهامی که تقسیم سود بالاتری داشتن و خیلیا به خاطر مجمع و تقسیم سود میرفتن اینا را میخریدن دیگه برداشته میشه و کمتر میشه مجدد اینکه را باید بگم که کاما با اینکه تقسیم سود بالایی تو مجمعش نداره ولی با این حال پا به پای سهام سودمجمع محور رشد کرد. بعد از مجمعش بهتر هم میشه این تحلیل و نظر شخصی بنده است ببینیم چی میشه خیلی خیلی امیدوارم به کاما در سال مالی 1405 و معتقدم کدای خاص با حجم های بالا قبل مجمع در حال خریدش هستن و تا سال اتی دنبال کسب بازدهی بالایی هستن ازش
-
محمد دشتی
#شصفها سال 1405میتونه بین 20تا 25 همت فروش بزنه حداقل جیب ما رو با این افزایش سرمایه نمیزدی شاید دنبال حق تقدم ها هستین از چنگ مون در بیارید اما کور خوندین
-
محمد دشتی
#شصفها 13همت فروش سال قبل که رفت جای دزdی 1.5 همت هم از جیب سهامدار بیچاره میدزdی انصاف ت کجا رفته مدیر عامل
-
تغییر قیمتهای دارویی
تغییر قیمت سینا فراور اسپادانا
-
طالب
#شپلی سلام دل شیر میخواد الان این سهم و بخره… تقریبا شش برابر شده…سیو سود منطقی است…گیر نکنید تو صف فروش از ما بهترانی که…
-
بجوی
نشانه W روی اهرم دنده خودروهای اتوماتیک به چه معنی است؟ با دقت در اهرم تعویض دنده برخی خودروهای مجهز به گیربکس اتوماتیک، حرف W را خواهید دید که در مواقع خاصی باید به کار گرفته شود. برای مشاهده منبع محتوا اینجا کلیک کنید دسته بندی:#خودرو منبع : پدال #خودرو #بررسیخودرو #خبرخودرو #خودرو
-
schatje
خانواده بکام روز به روز جالب تر میشن
-
Ahmad
#بپویا امیدوارم این سهم هم بتونه راه فن افزار رو بره. فن افزار هم هر روز قرارداد جدید می بست و اخبار گروه الف و ب میزد ولی تا قبل جنگ وضعیتش رو تابلو افتضاح بود تا اینکه گزارشش داخل کدال منتشر شد و روند سهم کامل متحول شد. بعضی سهم ها وضعیت بنیادی خوبی دارند اما تابلو معاملاتیشون هیچ سنخیتی با بنیاد سهم نداره، انشاالله این سهم هم بتونه مزد خوبی به سهام دارانش که تا الان سهام داری کردند بده.اصلا سیگنال خرید یا فروش نبود و تنها ارزو موفقیت برای سهام دارهای این سهم بود.لطفا ملاک خرید یا فروش نباشه چون بنده هیچ اطلاعی از بنیاد سهم ندارم.موفق و پر سود باشید
-
Sd
#وسدید عوامل سدید پول مردم چند سال هست که تنزیل شده و تورم عکس شده و پول انها پوچ شده نمی خواهید یه کار کوچک کنید .. سهامداران حق دارن
-
تک سهم ناب
#سبزوا دوستان همه چیز طبق محاسبات بازیگر در حال انجامه حتی افشای ب که زد البته این نظر منه شما خود دانید
-
💘
اخ چقد حالم خوب میشه زمانی میفهمم کارما به کمر اونایی ک باید بزنه زده و داره میزنه،هنوز کار ماهم مونده👌