جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی | alpham
۰۱:۰۳:۲۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#کاما یه تقلب بهتون برسونم قبلا تاکید کرده بودم که اصلاح 6 ساله کاما تموم شده الان نظرم اینه که روند رشد سهم بعد از مجمع شدت میگیره و کامای قبل مجمع با بعد مجمع قابل قیاس نیست علتش هم کاملا مشخصه این مدت کاما رشد خوبی کرد ولی خب یه سری سهام که تقسیم سود بالایی تو مجامع داشتن بیشتر رشد کردن و میل خرید توشون بالاتر بود بعد از مجامع این قضیه برعکس میشه یعنی تقاضا میاد رو سهام مستعد و بنیادی که تقسیم سود کمی داشتن و قبل مجامعشون میل کمتری بهشون بود و فشار فروش توشون بالاتر بود و تقاضا از روی سهامی که تقسیم سود بالاتری داشتن و خیلیا به خاطر مجمع و تقسیم سود میرفتن اینا را میخریدن دیگه برداشته میشه و کمتر میشه مجدد اینکه را باید بگم که کاما با اینکه تقسیم سود بالایی تو مجمعش نداره ولی با این حال پا به پای سهام سودمجمع محور رشد کرد. بعد از مجمعش بهتر هم میشه این تحلیل و نظر شخصی بنده است ببینیم چی میشه خیلی خیلی امیدوارم به کاما در سال مالی 1405 و معتقدم کدای خاص با حجم های بالا قبل مجمع در حال خریدش هستن و تا سال اتی دنبال کسب بازدهی بالایی هستن ازش

لیست اخبار