جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی | alpham
۰۱:۰۹:۲۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#کاما یک نمونه واستون مثال بزنم سهام غکورش. برید حجمی که قبل مجمع پارسالش خورد را ببینید و بازدهی که از مجمع پارسال تا مجمع امسالش کسب کرد را هم ببینید مقایسه کنید با حجم های چند صد میلیونی که کاما اخیرا و قبل مجمع امسالش خورده. البته که حجمی که کاما خورده به شدت زیاد بوده و خیلی بیشتر از غکورش پارسال که فقط روز منتهی به مجمعش حجم بالایی خورد علتش هم شناوری بیشتر کاماس که قاعدتا سهام بیشتری باید از دست یه عده نوسانگیر و سهامدار خسته و قدیمی در بیارن این نکته هم بگم که لزوما از روز اول بعد از مجمع قرار نیست قفل بشه و یک برگ سهم هم گیر نیاد. شاید این اتفاق بیفته شایدم نه. چیزی که مهمه بازدهیش تا یکسال اینده اس این حجمایی که میخوره بعدا خودشو نشون میده نظرشخصی. ملاک معامله نباشد خواهیم دید چه خواهد شد ممنون از توجهتون به این موضوع

لیست اخبار