ثامید با توکل برخدا اماده صعود عالی
-
یاسر
#سصوفی یکه تاز بنیاد در گروه سیمانی هست… سباقر هم به خاطر عدم تقسیم سود از ترس اینه اصلاح ش تبدیل به ریزش ابشاری بشه نتونستم سمتش برم
-
یاسر
#سباقر تنها نقطه ضعف سباقر عدم تقسیم سود هست..
-
یاسر
#سشرق 220 هزار تا سهم دارم تا 400 یا پونصد هزار تا خرد خرد خریدارم.. اشتباه بزرگی که در سصوفی کردم .سال 400 پانصد هزار سهم سصوفی فروختم. مفت مفت.. کلی تحقیق سختگیرانه کردم در اولویت سشرق و سقاین روند سصوفی خواهند رفت همون سصوفی نگه می داشتم بازنشسته بودم
-
علی
#کاما یک نمونه واستون مثال بزنم سهام غکورش. برید حجمی که قبل مجمع پارسالش خورد را ببینید و بازدهی که از مجمع پارسال تا مجمع امسالش کسب کرد را هم ببینید مقایسه کنید با حجم های چند صد میلیونی که کاما اخیرا و قبل مجمع امسالش خورده. البته که حجمی که کاما خورده به شدت زیاد بوده و خیلی بیشتر از غکورش پارسال که فقط روز منتهی به مجمعش حجم بالایی خورد علتش هم شناوری بیشتر کاماس که قاعدتا سهام بیشتری باید از دست یه عده نوسانگیر و سهامدار خسته و قدیمی در بیارن این نکته هم بگم که لزوما از روز اول بعد از مجمع قرار نیست قفل بشه و یک برگ سهم هم گیر نیاد. شاید این اتفاق بیفته شایدم نه. چیزی که مهمه بازدهیش تا یکسال اینده اس این حجمایی که میخوره بعدا خودشو نشون میده نظرشخصی. ملاک معامله نباشد خواهیم دید چه خواهد شد ممنون از توجهتون به این موضوع
-
یاسر
#سشرق عجله نکنید. . همیشه گزارشات 12 ماهه سورپرایز واقعی بوده
-
علی
#کاما یه تقلب بهتون برسونم قبلا تاکید کرده بودم که اصلاح 6 ساله کاما تموم شده الان نظرم اینه که روند رشد سهم بعد از مجمع شدت میگیره و کامای قبل مجمع با بعد مجمع قابل قیاس نیست علتش هم کاملا مشخصه این مدت کاما رشد خوبی کرد ولی خب یه سری سهام که تقسیم سود بالایی تو مجامع داشتن بیشتر رشد کردن و میل خرید توشون بالاتر بود بعد از مجامع این قضیه برعکس میشه یعنی تقاضا میاد رو سهام مستعد و بنیادی که تقسیم سود کمی داشتن و قبل مجامعشون میل کمتری بهشون بود و فشار فروش توشون بالاتر بود و تقاضا از روی سهامی که تقسیم سود بالاتری داشتن و خیلیا به خاطر مجمع و تقسیم سود میرفتن اینا را میخریدن دیگه برداشته میشه و کمتر میشه مجدد اینکه را باید بگم که کاما با اینکه تقسیم سود بالایی تو مجمعش نداره ولی با این حال پا به پای سهام سودمجمع محور رشد کرد. بعد از مجمعش بهتر هم میشه این تحلیل و نظر شخصی بنده است ببینیم چی میشه خیلی خیلی امیدوارم به کاما در سال مالی 1405 و معتقدم کدای خاص با حجم های بالا قبل مجمع در حال خریدش هستن و تا سال اتی دنبال کسب بازدهی بالایی هستن ازش
-
M.Naghdi
#وبملت
-
مدیریت مالی
#کگهر با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-04A-273 مورخ 1404/12/25 و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1405/02/14 و صورتجلسه هییت مدیره مورخ 1405/03/09 با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ 160,000,000 میلیون ریال به مبلغ 210,000,000 میلیون ریال ( از محل مطالبات و اورده نقدی مبلغ 50,000,000 میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از #تاریخ 1405/04/02 لغایت #تاریخ 1405/04/31 @managefiscal
-
کانال سهامداران ورنا
قیمت پایه با دلار 75 تومان شده 207 تومان قیمت برندیگ بین 80 تا 120% قیمت پایه می تونه باشه. این میشه پایه 400 تومان بدون رقابت 2یا 4تا5 برابر رقابت میشه 800 تا حداکثر 2000 تومان هر سهم محتمل 650 تا 1200 می تونه باشه رنا #ورنا 17.03% #خساپا داره هر برگ ورنا 500 تومانی( امروز 1تیر) که سودش مستقیم هست 13 (12 و خورده ای) برگ خساپا داره میشه چقدر سود تخمینی اون ؟!؟ 12 تا × 450 یا 12 تا × 1200 تومان 5000 تا 14400 تومان 💎 تمام سود در سال اول است و 20% قابل تقسیم است . 1000 تا 2900 تومان 💎 6 برابر قیمت تابلو در سال اول ! 28 برابر قیمت تابلو در سال های بعد ! وساپا 8% #خساپا داره 8 برگ مستقیم داره × 450 یا 1200 چقدر میشه تخمین؟!؟ 3600 تا 9600 تومان تلفیقی 5 برگ داره = 2250 تا 6000 تومان که 20% در سال اول قابل تقسیم است. حدودا 720 تومان تا 1200 تومان سال اول ! یک تا 2 برابر قیمت تابلو وساپا در خرداد 405 ! 20 برابر قیمت تابلو در سود تلفیقی یا غیر مستقیم از زیر مجموعه های وساپا در سال های بعد ! سال اول 3600 تا 9000+ تلفیقی 2250 تا 6000 جمعا👇ادامه https://t.me/varna_vasapa_khegostar_todeli/143489
-
چیزهاییکههیچوقتنَگفتم
بگم حسین شفام داد؟