شگستر نشست خبری پرسش و پاسخ شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس (شگستر) 14 اسفند 1403 را ببینید شخصی بنام زمانی فرد (از کارگزاری مفید) از شیدانی مدیرعامل بی کفایت شگستر این سوال مهممممم را مطرح کرد که اگر شگستر فقط داره از اختلاف نرخ ترجیهی و بازار ازاد ذرت سود میبره؟؟؟ و اگر روزی این اختلاف قیمت از بین رفت چه میشه؟ شگستر با زیان تولید میکنه؟؟؟ سوال به این مهمی را شیدانی با هوچی گری و شلوغ کاری میپیچونه و الان این اتفاق افتاده ! شگستر ذرت را 52600 تومن میخره و اتانول را 117 هزار تومن و کنجاله را 62 هزار تومن میفروشه از هر 2.7 کیلو ذرت یک کیلو کنجاله و یک لیتر اتانول میسازه هزینه خرید این مقدار ذرت 142 هزار تومنه و با احتساب 20 درصد هزینه های سربار تولید شامل حقوق دستمزد انرژی به 170 هزار تومن میرسه بهای فروش یک کیلو اتانول 117 هزار تومنه بنابراین هر لیترش میشه 93000 تومن به علاوه 62000 تومن کنجاله میشه 155 هزار تومن! شگستر داره هر واحد محصول را با 15000 تومن زیان تولید میکنه چطور شرکتها و حقیقی هایی که سرمایه گذاری کلان در این شرکت پروژه کرده اند و سهامدار درصدی هستند یقه مدیرعامل را نمیگیرند؟ ایا در این بازی زیانده نشان دادن شرکت سهم المنفعه دارند؟ شیدانی باید پاسخگو باشه
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو نیروگاه کهک مربوط به شرکت مپناست خخخخخخ علی اقا شب شما بخیر
-
خان بزرگ۲
#کباده دقیق 4 ماه پیش گفتم کباده 1100 تومانی هدیه بود برای سرمایه گزاری..یعنی کباده 1100 رو 4 ماه پیش میخریدید دیگه هرگز اون عدد رو نمیدید و همیشه قیمتش بالای اون عدد می رود که رفت سهم مقاومت اسمی 2000 رو هفته پیش شکست و یه پولبک ریز زد و اماده می شود برای پر کردن گپ افزایش سرمایه خود یعنی اول عدد 2400 تومان و هدف بعد 3700 تومان با این پول درشت که رو سهم اومد روز سه شنبه از شنبه قفل میشه و راه نمی دهد…دوستان من خان بزرگ هستم اسم کاربری بنده مسدود شد تا رفع مسدودیت اسم بنده من رو دنبال کنید تا تحلیل بگذارم..مجاهد بنده خان بزرگ هستم کاربریم مسدود است منو با این اسم دنبال کنید تا حسابم از مسدودیت خارج شه
-
علی
#ذوب واقعا. خنده. اور است بیش از 4 میلیون تا سهم این شرکت. مهم. و مهم. و خوب. و با ارزش. را باید بفروشی تا بتوانی یک سکه طلا بخری. در هیچ بازار بورسی. اینگونه نیست. ارزش. سهام. این شرکت. با توجه به رشد. تورم و رشد قیمت تمام کالاها. حداقل می بایست. 4 هزار تومان باشد. نه. 300 تا یک تومانی. و…
-
شهریار
#وسدید شب دوستان بخیر
-
آنلاین بورس
#بازیگر_محورها 🔋رشد شارپ طی سالهای گذشته 🔋 سپس ریزش فاصله تا سقف قیمتی #کساپا 87%- #دتولید 84%- #وگستر 83%- #ثشاهد 82%- #خکحرکه 80%- #وبرق 78%- #وگستر 77%- #زماهان 76%- #برکت 75%- #کدما 74%- #ثامان 73%- #دی 72%- #انرژی 71%_ #وملی 70%_ 🗓1405/04/04 💰@bours_online https://t.me/+XkWtrZZuECNkMDc8
-
شهریار
#وسدید منظور مولانا همین عالم ماده است و هر ان چه اهمیت دارد عالم معناست
-
Saeed7k
#های_وب خواهیم دید که چه خواهد شد! سهمی با 85 درصد ریزش که اگر بخواد برگرده به سقف تاریخی خودش باید باید 7 برابر بشه جز نذورات هست. اونم الان که یک سوم ارزش اسمی هست مارکت های وب کمه کم 30 همت ارزش دارد یعنی با 8 درصد ارزش ذاتی معامله می شود.
-
شهریار
#وسدید به قول ملای بلخ ، مولانا : " من از برای مصلحت در حبس دنیا مانده ام "
-
بساتين الكتب 📚
فتور وملل 💔
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو در عمرم اینهمه اطلاعات غلط در یکجا ندیده بودم بخواب علی اقا همشو اشتباه نوشتی مخصوصا نیروگاه کهک که مربوط به ونیرو نیست خخخخخخخخخ