🖌از بازار زعفران چه خبر؟ سه شنبه : 1405/04/02 📋گزارش زعفران تا به این لحظه 🟣بازار گواهی سپرده: ✔️حجم کل معاملات تا به این لحظه : 108.153 کیلوگرم ✔️بیشترین حجم: نماد نگین سحرخیز با 96.776 کیلوگرم ✔️وضعیت نمادها بر حسب قیمت پایانی: 🔴نماد های نگین تروند ، نگین روستا ، نگین سحرخیز و نگین بدیعی نوسان منفی 🟢 نماد های نگین وحدت جام ، نگین زرین ، نگین نوین و نگین بهرامن نوسان مثبت -------------- 🟣صندوق های زعفرانی: ✔️صندوق نهال: 2.72+ % درصد و به قیمت پایانی 59.956 ریال معامله شد. ✔️صندوق سافرون : 1.8+ % درصد و به قیمت پایانی 60.259 ریال معامله شد. ⭕️ حباب لحظه ای صندوق سافرون :3-% ⭕️حباب لحظه ای صندوق نهال: 0.69+ % ------------ 🟣بازار فیزیکی: ✔️نگین امسالی در محدوده 225 الی 235 میلیون تومان به ازای هر کیلوگرم معامله شد. 🎤بازار حالت توافقی گرفته و برخی معاملات در قیمت های بالاتر هم انجام میشود ------------- 🟣بازار اتی ✔️ بزودی بروزرسانی میشود -------------------------✍حمیده صادقی
-
رضا ستاری
خنور فکر کنم اکثریتی که این سهمو تا هفته پیش داشتن فروختن و رفتن تا مجمع که مرداد هست با سهم هستیم به امید حمایت حقوقی
-
زفکا زفکا در 3 ماه ابتدایی سال 1447 میلیارد تومان درامد داشت ..این شرکت در حوزه پرورش دام و تولید محصولات کشاورزی ،، به ویژه ( شیر خام ) فعالیت می کند .
-
MB
#شپلی یه نکته مهم دوستان قدیمی 666 یا 777 یا 555 شمارو یاد چی میندازه
-
سیاوش بورسی
#عیار حالا چرا باید بالارفتن عیار با نابودی سهام همراه باشه؟ارزوی ریزش سهام داشتن بعد از 6سال ریزش چیزی جز عقده گشایی نیست
-
اخبار ایران و جهان
مروری بر معاملات امروز صندوق های طلا و نقره 2 تیر 1405 #صندوق_طلا #صندوق_نقره ➖➖➖➖➖➖ 🔗 لینک ثبت نام غیر حضوری در کارگزاری پیشرو http://reg.pishrobroker.ir/Common/Account/Login?id=MTI1MTUwNA%3d%3d ➖➖➖➖➖➖ 📞 021-58117000 🆔 @pishro_financial 💬 @GoldenGalaxy
-
گروه مالی پیشرو
مروری بر معاملات امروز صندوق های طلا و نقره 2 تیر 1405 #صندوق_طلا #صندوق_نقره ➖➖➖➖➖➖ 🔗 لینک ثبت نام غیر حضوری در کارگزاری پیشرو http://reg.pishrobroker.ir/Common/Account/Login?id=MTI1MTUwNA%3d%3d ➖➖➖➖➖➖ 📞 021-58117000 🆔 @pishro_financial 💬 @GoldenGalaxy
-
MB
#شپلی سلام توصیه به خریداران و سهامداران سهمی بخرید که سودساز باشه نه با اما و اگر و قراره فلان بشه کل اصفهان بسیج شدن سرمایه داران دنبال سهم بی حاشیه میگردن نه شپلی که با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین بشه مطمین همین روزا جوری خالی کنن که دیگه نشه فروخت سال 402 قیمت قبل افزایش سرمایه تا 1780 رسید بعد جوری کله کرد که 3ماه تو صف فروش بودیم در این قیمت توصیه به خرید نمیشه واقعا پر ریسک
-
ارش
#فسوژ هر چقدر سود کمتری بده بهتره افت قیمت کمتری میخوره
-
@ایران
اهرم به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت فرابورس ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: حداکثر حجم هر سفارش خرید و فروش و حداقل تغییر قیمت نمادهای معاملاتی سهام بازارهای فرابورس از شنبه هفته اینده(6 تیر) بر اساس شرایط جدید تعیین می شود. بر اساس این گزارش، اعمال تغییرات در خصوص حداکثر حجم هر سفارش و حداقل تغییر قیمت در اخرین روز کاری هر هفته صورت می گیرد.
-
احمد میهنی
غالبر هغته اینده سهم روندش استارت میخوره