جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
رضا ستاری | zamyad1348
۱۹:۰۱:۳۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

خنور فکر کنم اکثریتی که این سهمو تا هفته پیش داشتن فروختن و رفتن تا مجمع که مرداد هست با سهم هستیم به امید حمایت حقوقی

لیست اخبار