سیلام با سلام و عرض ادب به نظر می رسه محدوده ی 14800 ریال تا 15000 ریال این سهم اصلاح داشته باشه خط روند صعودی ترسیم می کنم از پیوت مینور به تاریخ 1400/11/27 به مینور بعدی به تاریخ 1403/05/23 و بعدی 1403/08/16 و بعدی 1404/07/05 و بعدی 1404/11/12 که در تاریخ 1404/11/25 این خط روند صعودی شکسته شد و رفتیم برای کارکشن (اصلاح) و در تاریخ 1405/03/13 پس گرفته شد و شارپی رفت بالا چون این خط روند از اهمیت بالایی برخوردار است، می تواند یکبار دیگه نقش حمایت مستحکمی رو بازی کند پس اگه فرزام روحانی بخواد خرید جدیدی داشته باشه، از 15000 ریال تا 14800 یه پله به تعداد برگ ش اضافه می کنه
-
رویال بورس
🔰 بیشترین ورود پول حقیقی به صنعت ها ؛ 1- گروه پتروشیمی ؛ 1 همت #فارس #تاپیکو #شپدیس 2-گروه بانکی ؛ 620 میلیارد #وبملت #وپاسار #ونوین 3-گروه چندرشته ای ؛ 530میلیارد #وغدیر #شستا #وامید 4-پالایشی ؛ 400میلیارد #شبندر #شپنا #شبریز 5-فلزات اساسی ؛ 220میلیارد #فملی #میدکو #فسازان 6- حمل و نقل ؛ 160میلیارد #حکشتی #حتاید #توریل 🗓1405/04/02 @Royalbourse_ir
-
رضا ستاری
خنور فکر کنم اکثریتی که این سهمو تا هفته پیش داشتن فروختن و رفتن تا مجمع که مرداد هست با سهم هستیم به امید حمایت حقوقی
-
زفکا زفکا در 3 ماه ابتدایی سال 1447 میلیارد تومان درامد داشت ..این شرکت در حوزه پرورش دام و تولید محصولات کشاورزی ،، به ویژه ( شیر خام ) فعالیت می کند .
-
MB
#شپلی یه نکته مهم دوستان قدیمی 666 یا 777 یا 555 شمارو یاد چی میندازه
-
سیاوش بورسی
#عیار حالا چرا باید بالارفتن عیار با نابودی سهام همراه باشه؟ارزوی ریزش سهام داشتن بعد از 6سال ریزش چیزی جز عقده گشایی نیست
-
گروه مالی پیشرو
مروری بر معاملات امروز صندوق های طلا و نقره 2 تیر 1405 #صندوق_طلا #صندوق_نقره ➖➖➖➖➖➖ 🔗 لینک ثبت نام غیر حضوری در کارگزاری پیشرو http://reg.pishrobroker.ir/Common/Account/Login?id=MTI1MTUwNA%3d%3d ➖➖➖➖➖➖ 📞 021-58117000 🆔 @pishro_financial 💬 @GoldenGalaxy
-
اخبار ایران و جهان
مروری بر معاملات امروز صندوق های طلا و نقره 2 تیر 1405 #صندوق_طلا #صندوق_نقره ➖➖➖➖➖➖ 🔗 لینک ثبت نام غیر حضوری در کارگزاری پیشرو http://reg.pishrobroker.ir/Common/Account/Login?id=MTI1MTUwNA%3d%3d ➖➖➖➖➖➖ 📞 021-58117000 🆔 @pishro_financial 💬 @GoldenGalaxy
-
MB
#شپلی سلام توصیه به خریداران و سهامداران سهمی بخرید که سودساز باشه نه با اما و اگر و قراره فلان بشه کل اصفهان بسیج شدن سرمایه داران دنبال سهم بی حاشیه میگردن نه شپلی که با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین بشه مطمین همین روزا جوری خالی کنن که دیگه نشه فروخت سال 402 قیمت قبل افزایش سرمایه تا 1780 رسید بعد جوری کله کرد که 3ماه تو صف فروش بودیم در این قیمت توصیه به خرید نمیشه واقعا پر ریسک
-
ارش
#فسوژ هر چقدر سود کمتری بده بهتره افت قیمت کمتری میخوره
-
@ایران
اهرم به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت فرابورس ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: حداکثر حجم هر سفارش خرید و فروش و حداقل تغییر قیمت نمادهای معاملاتی سهام بازارهای فرابورس از شنبه هفته اینده(6 تیر) بر اساس شرایط جدید تعیین می شود. بر اساس این گزارش، اعمال تغییرات در خصوص حداکثر حجم هر سفارش و حداقل تغییر قیمت در اخرین روز کاری هر هفته صورت می گیرد.