تپکو خروج 17 همت پول…وقتی این پولها برگردن صفهای سنگین در راه هست مهم ترین رویداد معاملات روز گذشته، ادامه روند خروج سنگین پول حقیقی ها از گردونه سهام بود. در این روز بیش از 7 هزار میلیارد تومان نقدینگی از سوی سرمایه گذاران حقیقی خارج شد و بدین ترتیب مجموع خروجی های سه روز اخیر به رقم چشمگیر 17 هزار میلیارد تومان رسید. این خروج گسترده در حالی رخ داد که ارزش معاملات خرد همچنان در سطح بالای 46 هزار میلیارد تومان باقی ماند، نشانه ای که بیانگر تداوم فعالیت معامله گران حتی در فضای اصلاحی است
-
nas19971
#شپلی شپلی ققنوس بورس امسال چشم خیلی ها را کور خواهد کرد.
-
ali
#شپلی #شمواد این ماه 1200 میلیارد فروش زده😋😋 شپلی چه خواد کرددددددددددد بیخود نیست حقوقی ها تو قیمت 500 ولع خرید دارن
-
ایران وطنم پاره تنم
#شصفها با این اینکه عالی سودسازی کرده و بهترین p/e را داراست و قیمت اش بالای بیست هزار تومان هست و افزایش سرمایه خوبی داشته اما در حق سهامداران ظلم هست که برای هر سهم اضافه پنج هزار تومان بریزد ای کاش در تصمیم شان تجدید نظر کنند
-
مهدی عباس زاده میلانی
نارنج اهرم چرا امروز نارنج ضعیف عمل کرد؟
-
حمید
#غمهرا تداوم رکوردزنی در غمهرا غمهرا درخردادماه با درامد 1.6 همتی به رکورد فروش جدیدی دست یافت که نسبت به ماه قبل 17 درصد افزایش داشته است. درامد شرکت در خرداد 1405 نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 231 درصدی داشته است. غمهرا در ماه خرداد 3612 تن گروه سس را به فروش داخلی رساند که 12 درصد کمتر از ماه گذشته بوده است، اما نرخ فروش این محصول توانسته رشد 35 درصدی را در قیاس با ماه قبل تجربه کند. جمع مبلغ فروش در سه ماهه امسال به 3675 میلیارد تومان رسیده که 190 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
-
nas19971
#شپلی حجم مبنا 36.71شد 👏🏻👏🏻 ازشنبه فقط سرخطی خرید میشه کرد
-
کمال خدابنده لو
اهرم کمال خدابنده لو اهرم 10 روز پیش یک تقلب هم بهتون برسونم روز امضای توافق یا فرداش تو هیجانی ترین روز بازار 50 60 همت حجم خواهد خورد چیزی که چند وقت پیش وعدشو دادم . و صف ها عرضه خواهد شد ولی این به معنای تمام شدن روند صعودی نیست و فرصت ارزان تر خریدن هست هم ض هم نماد های اصلی است یا حق… اینو ده روز پیش گفتم و همینطور شد الان دیگه به نظر یه مدت درجا و اصلاح مختصری داریم فرصت خرید هست مثلا ضهرم 5034 با اعمال 5 هزار تومان رو میشه دامنه 300 هم خرید یا شاید کمتر قیمت الانش 700 تومانه یا حق…
-
Davoud
#خودرو توکل بر خدا
-
عرضه اولیه(ipo)
✅#ورود_به_لیست_درصدی_ها 📅 01 تیر 1405 #D1405_04_01 #اردینه/#اپرداز/#ثپردیس/#خفناور/#خوساز/#دامین/#درهاور/#زفکا/#زقیام/#ساینا/#سصوفی/#سپاها/#شکلر/#غگرجی/#غگلپا/#فجام/#فرابورس/#قصفها/#نیان/#واذر
-
لپیام یه تحلیل ریز و ساده از لپیام بریم بزنید بورس ویو مفید ببینید مستندات حرفارو ارزش فعلی بازار لپیام 820 میلیارد با 180 میلیون برگ سهم پورتفوی بورسی لپیام نزدیک 800 میلیارد شامل لازما و بکاب و .. پورتفوی غیر بورسیشم بالای 500 میلیارد حدااااقل چون پارسال 100 میلیون برگ سهم کابل افشان با 85 درصد قیمت کارشناسی از لازما خرید 50.60 میلیارد الان نزدیک 700 میلیون برگ داره که میشه بالای 500 ارزش فعلیییی همینا 1300 میلیارد که هر سهم 7.300 ینی از همین قیمت باید 50.60 درصد رشد کنه یا اینکه لازما از نصفم کمتر بشه که محاله چون فقط 5000 سود غیر عملیاتی داشته قیمت کارشناسی کابل افشانم که قطعا پایین ترین حد ممکنه بماند که حالا خود این زیر مجوعه ها باید خیلی بالاتر باشن و کلی ملک دارن قشنگ تو در تو کردن بقیه گم بشن ولی خب اخرای بازیه ما که از خدامونه همینجاها وایسته بازم بخریم هفته های اینده ولی بعید میدونم فشار زیادهه انشاالله هفته بعد فرصت بده بتونیم بیشتر بگیریم صفاشو ببریم پر سود باشید