#غمهرا تداوم رکوردزنی در غمهرا غمهرا درخردادماه با درامد 1.6 همتی به رکورد فروش جدیدی دست یافت که نسبت به ماه قبل 17 درصد افزایش داشته است. درامد شرکت در خرداد 1405 نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 231 درصدی داشته است. غمهرا در ماه خرداد 3612 تن گروه سس را به فروش داخلی رساند که 12 درصد کمتر از ماه گذشته بوده است، اما نرخ فروش این محصول توانسته رشد 35 درصدی را در قیاس با ماه قبل تجربه کند. جمع مبلغ فروش در سه ماهه امسال به 3675 میلیارد تومان رسیده که 190 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
-
بورس | طلا | آپشن با بی نظیر چارت
〰️ #وصندوق 📈 درست به کف کانال رسیده و واکنش نشون داده. 🌟 17% وزن سبد مربوط به #جم می باشد که عملکرد ضعیف این شرکت باعث شده بازار خیلی تمایلی به خرید ان نداشته باشد. اما به جز جم مابقی سبد وضعیت بدی ندارد که شامل: #نوری 14%، #شپنا 14، #شرانل 10%، #شخارک 8% 😄حمایت معتبر: 1460 تومان ❌مقاومت: 2000 تومان 🔝 هدف میان مدت: 2500 تومان 🗓 1405/04/03
-
باشگاه بورس
〰️ #وصندوق 📈 درست به کف کانال رسیده و واکنش نشون داده. 🌟 17% وزن سبد مربوط به #جم می باشد که عملکرد ضعیف این شرکت باعث شده بازار خیلی تمایلی به خرید ان نداشته باشد. اما به جز جم مابقی سبد وضعیت بدی ندارد که شامل: #نوری 14%، #شپنا 14، #شرانل 10%، #شخارک 8% 😄حمایت معتبر: 1460 تومان ❌مقاومت: 2000 تومان 🔝 هدف میان مدت: 2500 تومان 🗓 1405/04/03
-
روح اله افشار
فزر دقیقا ، اقا سعید 👌🌹 برای همین ، من همیشه تمام سناریوها رو محتمل می دونم و به هر سناریویی وزن درصدی میدم و طبق شخصیت ، شرایط اقتصادی و تحلیل خودم ، سبد می چینم🤚🌹 دیگه سن و شرایطی نیستم که بخوام هیجان و ریسک بکنم 🤚 اصطلاحا ، شب ها ، اروم می خوابم ❤️🧿🤚 رهرو ان نیست که گه تند و گه اهسته رود رهرو ان ست که اهسته و پیوسته رود
-
Boursight
با توجه به اینکه #وپارس و #وگردش جز سهام اصلی مورد تایید ما هستن و قبلا هم چارت بلندمدت شون بررسی شده سعی میکنم چارت شونو اپدیت کنم فقط
-
رحمان رحیمی
وسدید خودم اشتباه کردم 2سال پیش خریدم وسدید ولی الان موقع خرید وسدید هستش انبار پر کنید از برگهای وسدید
-
سلمان خان
گشان رویا فروشی در گشان ممنوع ❌❌❌❌ رویای خبر بزرگترین قرداد ایران در 3 سال پیش خیلیها رو در 5 و 300 ترغیب ب خرید کرد ولی باضرر 70 درصدی مواجه شدند
-
sajad.slm00
فزر فزر طبق اون چیزی که خودش گفته سود میسازم p/e 3/3 داره ولی بازار اینو قبول نداره و طبق اون چیزی که تحلیل ها میگه میسازه p/e 4/8 داره پس هنوزم سهم ارزندست و نگهداری توصیه میشه ولی عیار توصیه نمیشه
-
آنلاین بورس
💰 #سهام_دلاری 💰 سهام دلاری کدام سهام هستند ؟ بهبود عملکرد 1405 نسبت به 1404 🟢پالایشگاهی و پتروشیمی #شپنا #شبندر #شتران #شبریز #تاپیکو #فارس #شپدیس #خراسان #اریا #نوری #بوعلی #پارسان 🟢فلزات #فملی #فباهنر #هرمز #فتوسا #فزرین 🟢استخراج کانه های فلزی و غیرفلزی #تاصیکو #وخارزم #اپال #کخاک #کسرا 🗓1405/04/04 💰@bours_online
-
دانشگاه بناب | افق دانشجو
سلام وقت بخیر توی صندوق رفاه برای وام من از تاریخ 27 خرداد نوشته پرداخت شده ولی هیچی واریز نشده دلیلش چی میتونه باشه؟ •️#پیام_ناشناس @OFOGH_EU | افق دانشجو،دانشگاه بناب https://t.me/ofogh_eu
-
گوموش کمر
شبندر دوستان .سهام شبندر برای بلند مدتی ها در حکم بیمه عمر میباشد