#بسویچ اگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت پارس سویچ - نماد: بسویچ موضوع: اگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی : پیرو مجمع نوبت اول مورخ 1405/04/01 که به حد نصاب نرسید از کلیه سهامداران ، وکیل یا قایم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 10:00 روز جمعه مورخ 1405/04/12 در استان زنجان ،شهر زنجان به ادرس زنجان کیلومتر 5 جاده قدیم زنجان به تهران برگزار میگردد حضور بهم رسانند. پخش انلاین مجمع مذکور از ادرس http://majma.stream1.ir/parrswitch در دسترس می باشد. ب- دستور جلسه : تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس سایر موارد توضیحات: ضمن مشاهده همزمان جلسه مجمع از طریق پرتال سهامداران شرکت به ادرسhttp://majma.stream1.ir/parsswitch به صورت غیرحضوری، سوالات و نظرات خود را 48 ساعت قبل از برگزاری و هنگام مجمع به پرتال سهامداران ارسال تا نسبت به پاسخگویی ان مطابق ضوابط مجمع اقدام گردد. ج-نحوه دریافت برگ حضور در جلسه : جهت اطلاع سهامداران محترم برگه ورود به جلسه یک ساعت قبل از شروع جلسه پس از احراز هویت در همان مکان توزیع خواهد شد. د- نحوه برگزاری مجمع : مجمع به صورت حضوری برگزار می شود . دعوت کننده از مجمع: هیات مدیره شرکت پارس سویچ
-
دلگشا
#پارسان #خراسان تصمیمات مجمع_عمومی_عادی سالیانه #دوره_12_ماهه منتهی به 1404/12/29(حضوری و الکترونیکی) شرکت پتروشیمی_خراسان •️ زمان جلسه: 1405/03/30 راس ساعت 10:00 •️ سود هر سهم: 5,489 ریال •️ سود نقدی هر سهم: 4,850 ریال •️ سود انباشته پایان دوره: 82,582,954 میلیون ریال 1405-04-02 15:16:22 (1555785)
-
Rezaaa13125
#غسالم عجب گزارش خوبی باریکلا
-
سصوفی سصوفی داره دوسر میخوره هم ازگرونی سهام،،هم از این دنگ و فنگاش…چرا جواب نمیدن تلفنو؟؟لابد خط های ایران خرابن…سهمو بازی داد سهم حقوقیا خودش
-
بورسینو
💹 تحلیل بازارهای مالی در هفته اول تیر ماه 1405 تهیه و تدوین: کارگزاری دنیای نوین تحلیل بازارهای مالی، بازار ارز، طلا، پول و اقتصاد کلان کشور، بازارهای جهانی و تحلیل شرکت پتروشیمی فن اوران با نماد #شفن #دلار #طلا #اقتصاد_کلان #بازارهای_جهانی #بورس_کالا #بازار_سرمایه #بورسینو @boursino_novin
-
اهرم چون بورس فعلا به خاطر تورم داره رشد میکنه از شنبه که خروج پول داشت گفتم که روند همچنان صعودیه جای نگرانی نداره اما این موج دوم که تازه شروع شده به نظرم زمانی که در صف خرید ها حجم بخوره میتونه اصلاح بیشتری از این بار داشته باشه
-
عباسی
خگستر اطلاعات درمورد تعداد سهمی ک قراره اضافه بشه دارین؟ ک کی اضافه میشه
-
عدنان جعاوله
غزر لکما دوست عزیز نمیگم سهم بدیه ولی من نمیپسندمش . این همه سهام با پی به ای جذاب و نمودار عالی چرا این سهمو میخوای خرید کنی پیشنهاد من برای یک شنبه اروند هست
-
cafetrade_
🔹 خانه تکانی بزرگ در سبد #اهرم؛ استراتژی جدید در مسیر پرتفوی صندوق اهرم در اخرین گزارش ماهانه خود، تغییرات قابل توجهی را در ترکیب دارایی ها اعمال کرده است. نگاهی به معاملات اخیر نشان می دهد که مدیریت صندوق با رویکردی جسورانه اقدام به جابه جایی در نمادهای اصلی کرده و شاهد ورود نمادهای تازه نفس به لیست خرید و خروج برخی نمادهای پرحجم از لیست فروش هستیم. ایا این چرخش در پرتفوی، نشان دهنده تغییر دیدگاه مدیریت به صنایع پیشرو است؟ بررسی ها نشان می دهد که «فملی» همچنان وزن اصلی سبد را در اختیار دارد، اما جابه جایی های اخیر می تواند پتانسیل های جدیدی را برای بازدهی صندوق در ماه های اتی ایجاد کند.
-
امیر
#فولای سلام از مجمع چه خبر؟
-
رضا محمدی
غسالم گزارش خوبی کدال کرده