#فیلتر_شخصی 14050402 درصد اخرین قیمت منفی ولی اخرین قیمت بالاتر از کمترین قیمت روز (164 نماد) #اتش #اتکام #اتوداریوش #اخشان #اردستان #ارمان #اعتلا #افرین #التون #الومینا #امرالد #امید #اینده #بالبر #بکاب #بمیلا #بنو #بیوتیک #پاسا #پکرمان #پناه #پیروز #تابش #تخت_گاز #تکمبا #ثتوسا #ثروت_ساز #ثفارس #ثنور #جام_طلا #جواهر #چافست #حگردش #خبرنا #خزر #خفناور #خکمک #خلنت #خودران #دارونو #دانا #دپارس #درخشان #درنا #درهاور #دفینه #دکپسول #دیران #رز_ترنج #رزگلد #ریتون #زر #زرفام #زرگر #زروان #زماهان #زمرد #زنگان #ساراب #سپ #سپاها #سرچشمه #سصفها #سفار #سهامدار #سیدکو #سیلام #سیلور #سیمانیا #سیمرغ #سیمین #شپاکسا #صنوین #طعام #طلا #عرش #عیار #غپاک #غدام #غسالم #غصینو #غگلستا #غناب #غنوش #فارما_کیان #فباهنر #فخاس #فراور #فسرب #فسوژ #فنورد #فولاژ #فهامون #قتربت #قزوین #قشکر #قشیر #قنقش #قهکمت #قیراط #کاخ #کارام #کاریز #کانسار #کایزد #کترام #کتوسعه #کچاد #کطبس #کلوند #کمنگنز #کوثر #کهربا #کی_بی_سی #کیمازی #گلدا #گلدیس #گنج #گنگین #گوهر #لخزر #لذیذ #لکما #لیان #ماکان #مثقال #محتشم #معدن #مفاخر #ملت #مهر #میدکو #ناب #نان #نبابک #نبات #نخریس #نفیس #نقرابی #نقران #نقرسا #نقرفام #نقرین #نگین_فارس #نمرینو #نمک #نیشکر #واوا #وبیمه #وتوس #وتوسم #وتوصا #وثنو #وسپه #وکار #ولصنم #ولغدر #ومشان #ومهان #ونیرو #ونیکی #وهور #ویسا #همیان @shakerbourse
-
دلگشا
#پارسان #خراسان تصمیمات مجمع_عمومی_عادی سالیانه #دوره_12_ماهه منتهی به 1404/12/29(حضوری و الکترونیکی) شرکت پتروشیمی_خراسان •️ زمان جلسه: 1405/03/30 راس ساعت 10:00 •️ سود هر سهم: 5,489 ریال •️ سود نقدی هر سهم: 4,850 ریال •️ سود انباشته پایان دوره: 82,582,954 میلیون ریال 1405-04-02 15:16:22 (1555785)
-
Rezaaa13125
#غسالم عجب گزارش خوبی باریکلا
-
سصوفی سصوفی داره دوسر میخوره هم ازگرونی سهام،،هم از این دنگ و فنگاش…چرا جواب نمیدن تلفنو؟؟لابد خط های ایران خرابن…سهمو بازی داد سهم حقوقیا خودش
-
بورسینو
💹 تحلیل بازارهای مالی در هفته اول تیر ماه 1405 تهیه و تدوین: کارگزاری دنیای نوین تحلیل بازارهای مالی، بازار ارز، طلا، پول و اقتصاد کلان کشور، بازارهای جهانی و تحلیل شرکت پتروشیمی فن اوران با نماد #شفن #دلار #طلا #اقتصاد_کلان #بازارهای_جهانی #بورس_کالا #بازار_سرمایه #بورسینو @boursino_novin
-
اهرم چون بورس فعلا به خاطر تورم داره رشد میکنه از شنبه که خروج پول داشت گفتم که روند همچنان صعودیه جای نگرانی نداره اما این موج دوم که تازه شروع شده به نظرم زمانی که در صف خرید ها حجم بخوره میتونه اصلاح بیشتری از این بار داشته باشه
-
عباسی
خگستر اطلاعات درمورد تعداد سهمی ک قراره اضافه بشه دارین؟ ک کی اضافه میشه
-
عدنان جعاوله
غزر لکما دوست عزیز نمیگم سهم بدیه ولی من نمیپسندمش . این همه سهام با پی به ای جذاب و نمودار عالی چرا این سهمو میخوای خرید کنی پیشنهاد من برای یک شنبه اروند هست
-
cafetrade_
🔹 خانه تکانی بزرگ در سبد #اهرم؛ استراتژی جدید در مسیر پرتفوی صندوق اهرم در اخرین گزارش ماهانه خود، تغییرات قابل توجهی را در ترکیب دارایی ها اعمال کرده است. نگاهی به معاملات اخیر نشان می دهد که مدیریت صندوق با رویکردی جسورانه اقدام به جابه جایی در نمادهای اصلی کرده و شاهد ورود نمادهای تازه نفس به لیست خرید و خروج برخی نمادهای پرحجم از لیست فروش هستیم. ایا این چرخش در پرتفوی، نشان دهنده تغییر دیدگاه مدیریت به صنایع پیشرو است؟ بررسی ها نشان می دهد که «فملی» همچنان وزن اصلی سبد را در اختیار دارد، اما جابه جایی های اخیر می تواند پتانسیل های جدیدی را برای بازدهی صندوق در ماه های اتی ایجاد کند.
-
امیر
#فولای سلام از مجمع چه خبر؟
-
رضا محمدی
غسالم گزارش خوبی کدال کرده