جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Ahmad | ahmad364
۱۷:۵۴:۳۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#بپویا سلام. دوستانی که سهم بپویا رو داشتند، چرا با وجود افشای الف با محدویت دامنه نوسان باز شد؟ قیمت موقع مچ شدن خیلی بالا بود و ناظر قبول نکرد؟ ممنون میشم پاسخ بدید (متاسفانه نتونستم مچینگ رو ببینم)

لیست اخبار