جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| erfan.moradian
۱۷:۲۳:۰۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

وفردا باید هفته پیش خروج میزدیم الان دیگه اشتباه محضه کسی خروج بزنه تو منفی با سهم بودیم تو مثبت ولش کنیم؟ درضمن به خیال این نباش صبر کنی تو کف بخری این سهم بخاد برگشت بزنه اجازه ورود نمیده به کسی ممکنه با یه افشا روندش عوض شه

لیست اخبار