جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| rezakhan7
۱۷:۱۰:۰۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

شپلی دوستان چرا فکر میکنید چون مثلا خیلی رشد داشته باید سقوط کنه؟ این شرکت و محصولش خیلی ارزشمنده.من فکر میکنم زیاد دور نیس 1000 تومن و بالاتر

تعامل (Eng) 4.0
لیست اخبار