جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| masih.7
۱۸:۳۸:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

سینرژی کاربری گفت ونفت بالا رفته ،سینرژی پایین تفاوتیست بین این دو سینرژی دقیقا مربوط و در ارتباط مستقیم با قیمت خود نفت است اما ونفت به تجارت نفت بستگی دارد، یعنی صادرات نفت الان که بحث صادرات نفت ایران ازاد شد و تحریمش برداشته شد و بنا به تفاهم بهتر از قبل شد، طبعا ونفت هم بالا رفته

لیست اخبار