جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
کانیجیا | danpetresko
۱۷:۱۵:۲۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#وپارس بانک اگر انقد مشکل داره چرا نمیفروشی سهامتو؟ هرروز میای از مشکلات بانک فقط میگی باعث میشی تحریک به فروختن بشن همه؛ خو بفروش برو

لیست اخبار