جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
وحید ک | iran406
۱۷:۱۶:۴۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

شپنا دوستانی که مخالف ارزنده بودن سهام پالایشگاهی نفت ایران هستند یک سوال ازشون دارم؟! اخرین باری که ایران تونسته نفت خودش رو بدون موانع و تحریم بفروشه مربوط به چه سالی هست؟ از توجه شما به این موضوع سپاسگذارم !

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار