#حفارس اگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت حمل ونقل بین المللی خلیج فارس - نماد: حفارس موضوع: اگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به 1404/12/29 الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی : از کلیه سهامداران ، وکیل یا قایم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 10:00 روز پنج شنبه مورخ 1405/04/11 در استان تهران ،شهر اسلام شهر به ادرس بزرگراه ایت اله سعیدی - بعد از قایق سازی - نرسیده به میدان نماز اسلامشهر - ابتدای بهرام اباد - سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر برگزار میگردد حضور بهم رسانند. پخش انلاین مجمع مذکور از ادرس https://pgtco.ir/ در دسترس می باشد. ب- دستور جلسه : استماع گزارش هییت مدیره و بازرس قانونی. تصویب صورت های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 1404/12/29 انتخاب حسابرس و بازرس قانونی انتخاب روزنامه کثیر الانتشار انتخاب اعضای هییت مدیره تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هییت مدیره تعیین پاداش هییت مدیره تقسیم سود سایر موارد توضیحات: انتخاب اعضای هییت مدیره ج-نحوه دریافت برگ حضور در جلسه : سهامدارانی که مایل به حضور در مجمع هستند می توانند از ساعت9:00 الی ساعت 9:50در محل برگزاری مجمع با ارایه اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه یا برگ سهام( برای سهامداران حقیقی ) یا اصل معرفی نامه( برای نمایندگان سهامداران حقوقی) جهت دریافت برگه ورود به جلسه مجمع اقدام نمایند. د- نحوه برگزاری مجمع : مجمع به صورت حضوری برگزار می شود . دعوت کننده از مجمع: هییت مدیره شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس (سهامی عام)
-
سصوفی سصوفی داره دوسر میخوره هم ازگرونی سهام،،هم از این دنگ و فنگاش…چرا جواب نمیدن تلفنو؟؟لابد خط های ایران خرابن…سهمو بازی داد سهم حقوقیا خودش
-
بورسینو
💹 تحلیل بازارهای مالی در هفته اول تیر ماه 1405 تهیه و تدوین: کارگزاری دنیای نوین تحلیل بازارهای مالی، بازار ارز، طلا، پول و اقتصاد کلان کشور، بازارهای جهانی و تحلیل شرکت پتروشیمی فن اوران با نماد #شفن #دلار #طلا #اقتصاد_کلان #بازارهای_جهانی #بورس_کالا #بازار_سرمایه #بورسینو @boursino_novin
-
اهرم چون بورس فعلا به خاطر تورم داره رشد میکنه از شنبه که خروج پول داشت گفتم که روند همچنان صعودیه جای نگرانی نداره اما این موج دوم که تازه شروع شده به نظرم زمانی که در صف خرید ها حجم بخوره میتونه اصلاح بیشتری از این بار داشته باشه
-
عباسی
خگستر اطلاعات درمورد تعداد سهمی ک قراره اضافه بشه دارین؟ ک کی اضافه میشه
-
عدنان جعاوله
غزر لکما دوست عزیز نمیگم سهم بدیه ولی من نمیپسندمش . این همه سهام با پی به ای جذاب و نمودار عالی چرا این سهمو میخوای خرید کنی پیشنهاد من برای یک شنبه اروند هست
-
امیر
#فولای سلام از مجمع چه خبر؟
-
cafetrade_
🔹 خانه تکانی بزرگ در سبد #اهرم؛ استراتژی جدید در مسیر پرتفوی صندوق اهرم در اخرین گزارش ماهانه خود، تغییرات قابل توجهی را در ترکیب دارایی ها اعمال کرده است. نگاهی به معاملات اخیر نشان می دهد که مدیریت صندوق با رویکردی جسورانه اقدام به جابه جایی در نمادهای اصلی کرده و شاهد ورود نمادهای تازه نفس به لیست خرید و خروج برخی نمادهای پرحجم از لیست فروش هستیم. ایا این چرخش در پرتفوی، نشان دهنده تغییر دیدگاه مدیریت به صنایع پیشرو است؟ بررسی ها نشان می دهد که «فملی» همچنان وزن اصلی سبد را در اختیار دارد، اما جابه جایی های اخیر می تواند پتانسیل های جدیدی را برای بازدهی صندوق در ماه های اتی ایجاد کند.
-
رضا محمدی
غسالم گزارش خوبی کدال کرده
-
شستا رسانه
اتاق شیشه ای شستا برای ارتقای شفافیت/ نگرش شستا به عملکرد پتروشیمی خراسان مثبت است سعید نایب، معاون راهبری و نظارت بر شرکت های شستا در بازدید از شرکت پتروشیمی خراسان: 🔹با توجه به صورت های مالی و اطلاعاتی که از این مجتمع صنعتی داریم، عملکرد بسیار مناسبی داشته و نگرش ما به این شرکت مثبت است. 🔹شفافیت و سلامت برای تیم مدیریتی شستا بسیار اهمیت دارد و به همین منظور برنامه ارتقای شفافیت در امور حسابرسی از سال گذشته بنا نهاده شده تا بتوانیم شرکت ها را در یک اتاق شیشه ای قرار دهیم. 🔹دومین رویکرد مدیریت شستا توسعه بازار از طریق بین المللی سازی است که به دنبال افزایش سهم بازار هستیم. 🔹مساله نواوری در حوزه های انرژی به خصوص در بحث بهره وری هم جز شاخصه های ارزیابی است. 🔹پتروشیمی خراسان در این حوزه نیز پیشرو بوده و اقدامات خوبی انجام داده است. 🔹وی در پایان خواستار توسعه سرمایه گذاری های شرکت در خلق محصولات جدید شد که مجتمع خراسان با معرفی محصول اوره ادبلو این موضوع را نیز اجرایی کرده است. @shastamedia
-
عباسی
خگستر تارگت 700 الی 1000 رو میدن من فقط منتظرم 500 بشه خوشبینانه ترین حالت 600 بشه فرار کنم از بورس کلا