جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
خسته صیاد | fazel2808
۱۶:۳۹:۳۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

خمحور مدت کوتاه دیگه واسه همیشه از این نماد و از این پیج برای همیشه میرم ؛ دردُ دلی کردم.(( همین)) شما با دیس دادنتون مرا از تصمیم خودم مطمین کردین کل مبلغ حاصل از فروش این را یکجا وارد به سهمی میکنم که دو سال هست تو کمین نشستم دیگه وقتش رسیده سوار اون بشم ؛ برای همین اینو تا ششصد بیشتر باهاش نمیمانم ؛ شاید این 1200 هم بشه اما اونی که مد نظر من هست بسیار بسیار رشد بهتر و قوی تر از این در پیش داره

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار