#کگهر
-
عدنان جعاوله
فزر دقیقا سناریوی افزایش سرمایه . بعد رشد پنجاه درصدی . البته شما نمیتونی در این رشد سهام جایزه رو بفروشی . بعد ریزش و رکود یک تا دو ساله این تحلیل چند ماهه پیش من بوده
-
صبر صبر صبر
#وپارس ضمنا امیدی به چشم انداز ارزی نداره برا همین نمیتونه مثبت بده
-
ورنا ورنا رو امروز فروختم با کلی ضرر، این سهم و نمیزارن رشد کنه و متاسفانه عملکرد بشدت ضعیفی داشته و خواهد داشت. امروز با خبهمن عوض کردم انشاا.. که شماها سود کنید.
-
وپاسار فروش حقوقی کد به کد بود امروز… من تو این چندسال شریف تر از حقوقی وپاسار ندیدم و به سهامداریش افتخار می کنم✌️
-
stock & options
💠بازگشت کرک اسپرد به فرمول 🔹 در پی بروز جنگ 40 روزه، مصوبه ای برای صنعت پالایش ابلاغ شد که کرک اسپرد این صنعت را در عددی که فرمول برای 9 اسفند 1404 نشان می داد، (محدوده 10.5~12.3) ثابت کرد. 🔹 این مصوبه از انتهای خردادماه لغو شده و از این مقطع به بعد، کرک ها بر اساس فرمول مصوب محاسبه می شود که خود این فرمول تا انتهای تیرماه معتبر است. در حال حاضر کرک اسپرد پالایشگاه های بورسی در محدوده 19.6~20.3 قرار دارد. ✍️ علیرضا فرشید fardaname
-
رویال بورس
#شبندر ؛ و صف خرید دیگر تقدیم شما ؛ نوش جان 🌹 عملکرد امروز سهم ؛ 🔹ورود پول ؛ 134میلیارد 🔹قدرت خریدار به فروشنده ؛ 8 🔹سرانه خرید ؛ 295 میلیون 🔹فیلترهای تکنیکالی نشدن دهنده روند صعودی 🗓1405/04/02 @Royalbourse_ir
-
راسپوتین
سیلام بنده اعتقاد ندارم که این اصلاح جزیی سهم در این دو سه روز حتی بیانگر لگ حرکتی اول سهم باشه. کندل اینورتد همر روی چارت اینو میگه. همچنان سهم ارزنده هست و تا قیمت بالاتر راه داره که بخواد زمانی یا قیمتی استراحت کنه. اگر میان مدت قصد خرید دارید قیمت ها مناسب هست و برای خرید "گران" نیست
-
احسان کریمی
شسپا تقریباً همهٔ سهم های پالایشی، بعد از کسر سود نقدی از قیمت سهم، در یک یا دو ماه بعد بازگشایی (بعد مجمع) اون مبلغ رو جبران می کنن و سهم دوباره میاد بالا. حالا این شسپا، درصد خیلی بالایی از سود شناسایی شده (حدود 80% !!!) رو توزیع می کنه یعنی حدود 250 تومن!!! که زود جبران میشه لذا واقعاً جذابه این سهم.
-
صبر صبر صبر
#وپارس این بانک مسایل عرضی داره برا همینه یه روزم مثبت نمیزنه
-
Khatereh Roshan
فزر هفته اینده حسابرس باید افزایش سرمایه را تاییدکند حقوقی نگاهی به شاخص و بازار داشته باش