جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
راسپوتین | samangilbert
۱۷:۳۷:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

سیلام بنده اعتقاد ندارم که این اصلاح جزیی سهم در این دو سه روز حتی بیانگر لگ حرکتی اول سهم باشه. کندل اینورتد همر روی چارت اینو میگه. همچنان سهم ارزنده هست و تا قیمت بالاتر راه داره که بخواد زمانی یا قیمتی استراحت کنه. اگر میان مدت قصد خرید دارید قیمت ها مناسب هست و برای خرید "گران" نیست

لیست اخبار