جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
احسان کریمی | ehsan2002
۱۷:۳۷:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

شسپا تقریباً همهٔ سهم های پالایشی، بعد از کسر سود نقدی از قیمت سهم، در یک یا دو ماه بعد بازگشایی (بعد مجمع) اون مبلغ رو جبران می کنن و سهم دوباره میاد بالا. حالا این شسپا، درصد خیلی بالایی از سود شناسایی شده (حدود 80% !!!) رو توزیع می کنه یعنی حدود 250 تومن!!! که زود جبران میشه لذا واقعاً جذابه این سهم.

لیست اخبار