جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| rezavmeh
۱۶:۱۳:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

ناما اصلا این سهم جایی نرفته که بخوان خالیش کنن!!! تو یکسال اخیر فقط 30 درصد رشد کرده! بنیادیش هم که عالیه.

لیست اخبار