جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ha.msn2636
۱۸:۴۴:۱۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

عیار بعضیا خیلی باحال میشینن سود یک چیزایی رو در میارن بعد با دارایی خودشون مقایسه میکنن افسوس میخورن خب مگه تو میتونستی حدس بزنی که قرار رشد کن جالب طرف میگه سباقر در حالی که نود درصد نمیدونن همچین سهمی تو بورس هست

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار