نگران طلایی که خریدی نباش..صبر کن ..ببین شش ماه دوم چ میشه..دیگ ایا واقعا معجزه میکنن یانه…وگرنه تاکی بانک وکار ومردم بیکار کنن
-
پیرو هوش
#اهرم به وقت اسل.ام اباد…به وقت حکمرانان متحول شده ایران…به وقت رفاه اقتصادی ملت
-
Mahdi_Fundamental
#وسدید سلام، واقعا گزارش های ماهانه این شرکت افتضاح است، کاملا نشانه پنهانکاری و عدم شفافیت در داخل شرکت هست. یک گزارش اماده کردند، الان یکساله همین گزارش را به صورت ماهیانه روی کدال بارگزاری میکنند، بدون حتی یک ریال تغییر. پورتفوی بورسی و غیربورسی شرکت رو ببینید، متوجه منظورم میشید.
-
فملی وقتی قیمت بالای قیمت پایانی بسته میشه یعنی قراره پرواز کنه
-
ali
#شپلی ایران زاد گفت وظیفه من نزدیک کردن قیمت به nav سهمه و نمیزارم اختلاف 100 و 500 برابر بشه!! سیگنال به بازاره بابا ناو شپلیییییییی خیلی بالاست
-
مهدی جباری
وسدید سلام، واقعا گزارش های ماهانه این شرکت افتضاح است، کاملا نشانه پنهانکاری و عدم شفافیت در داخل شرکت هست. یک گزارش اماده کردند، الان یکساله همین گزارش را به صورت ماهیانه روی کدال بارگزاری میکنند، بدون حتی یک ریال تغییر. پورتفوی بورسی و غیربورسی شرکت رو ببینید، متوجه منظورم میشید.
-
Sara Fatemi
خودرو فقط برای نوسان اومدم خریدمش وگرنه این همه سهم بنیادی و خوب بعدم ادم عذاب وجدان میگیره بیاد سهام این لگن ساز رو بخره که قیمت محصولاتش سر به فلک. کشیده
-
ali
#شپلی یادتونه تو مجمع مدیرعامل چی گفت؟ کل استان اصفهان بسیج شده شپلی رو به ارزش برسونه! در بدترین شرایط گازشو قطع نکردن و پتروشیمی اصفهان رو مجبور کردن حتی با ضرر ماده اولیه شپلی رو تامین کنه😅😅😅 اونی که باید سوار سهم میشده شده و خودش میدونه کجا ببره… نگران کدخدا و بی خدا و با خدا نباشید🤩
-
واعتبار چرا به منفی شدن خیلی رغبت داره
-
iranvestors
#حتوکا بروزرسانی حجم معاملات بخوبی افزایش یافته انتظار میره در هفته اتی مقاومت 215 شکسته بشه و به سمت 250 و 280 در گام اول حرکت کند
-
Khatereh Roshan
فسوژ بعداز مجمع تا3000 باید رشد کند