جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Sara Fatemi | samane4677
۱۵:۵۸:۳۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

خودرو فقط برای نوسان اومدم خریدمش وگرنه این همه سهم بنیادی و خوب بعدم ادم عذاب وجدان میگیره بیاد سهام این لگن ساز رو بخره که قیمت محصولاتش سر به فلک. کشیده

لیست اخبار