جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی جباری | mahdi_fundamental
۱۵:۵۹:۰۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

وسدید سلام، واقعا گزارش های ماهانه این شرکت افتضاح است، کاملا نشانه پنهانکاری و عدم شفافیت در داخل شرکت هست. یک گزارش اماده کردند، الان یکساله همین گزارش را به صورت ماهیانه روی کدال بارگزاری میکنند، بدون حتی یک ریال تغییر. پورتفوی بورسی و غیربورسی شرکت رو ببینید، متوجه منظورم میشید.

لیست اخبار