فملی فکر کنم 57 درصد افزایش داره
-
فاطمه
#اهرم گزارش اختیار معامله صفحه اول
-
Technical scrutiny اخبار اقتصادی،مجامع، کدال، مباحث آموزشی روانشناسی بازار،تابلوخوانی، گزارش روز
پس با دقت و با خط کشی معین و مشخص باید در بازار حاضر شد نکته دیگر اینکه به دو عامل به عنوان عوامل کناری در تجزیه و تحلیل بازار دقت کنید اولی بحث عدم رشد در بازار است و دومی مارکت های دلاری و ریالی اولی خیلی موضوع غریبی برای بازار نیست در بسیاری از اوقات بازار در همگام سازی بازدهی به دنبال سهمی می رود که حرکت قوی را در یک رالی نداشته و از بقیه عقب افتاده است این موضوع بسیار روشن و مشخص است و به نظر اگر سهمی فضای بنیادی نرمال را داشت و از بقیه بازار عقب است از بقیه همگروهی ها عقب تر است می تواند در بررسی و طبقه بندی خرید قرار گیرد و جز گزینه ها باشد دقت کنید صرف عقب بودن مطرح نیست باید اصول اولیه بنیادی را نیز داشته باشد. موضوع دوم موضوع عجیب تر و ویژه تری است همیشه بعد از رالی های صعودی و جایی که پی به ای دیگر به عنوان یک ابزار انتخابی و تحلیلی و خط کشی خاصیت خود را از دست می دهد ان چیزی که در بازار اثرگذار و موثر خواهد بود ارزش ریالی و دلاری یک دارایی است که چه در باب قیاس و چه در باب محاسبه دارایی های واقعی می تواند مورد توجه قرار گیرد این شاید درجات اخر توجیه کردن یک خرید باشد اما به هر حال به عنوان یک روش به کار می اید و در مجموع می توان اینطور بیان کرد که با توجه به شرایط و فضای فعلی این روش ها به شما کمک می کند تا در مسیر خرید در بازار هوشمندتر و با چشمانی بازتر حرکت کنید اتفاق و رویداد این دو روز به خوبی نشان داد که بازاری که در سود است خیلی راحت زیر عرضه ها له می شود اما نمادها و گزینه هایی می توانند از دل ان پیروز و سربلند بیرون بیایند که شرایط خوب بنیادی را داشته باشند. و در نهایت از دل اتفاقات رخ داده طی چند روز گذشته دو موضوع هم است که سعی می کنیم ان را به طور خلاصه بیان کنیم و سر شما را درد نیاوریم طی روزهای گذشته در برخی از روزها که این موضوع را عنوان می کردیم که صندوق های تثبیت و توسعه بهترین فروشنده های بازار هستند برخی عزیزان خرده می گرفتند و غر می زدند البته متن اصلی بحث ما این بود که از دید ما سه دسته از فروشندگان می توانند فروشندگان مفید و منطقی بازار باشند دسته اول همین صندوق های حمایتی تثبیت و توسعه هستند دسته دوم صندوق های بازارگردانی هستند و دسته سوم حقوقی هایی که طی این چند سال همیشه نشان دادند پای بازار هستند و خواهند بود. یک دلیل واضح بر...
-
Khatereh Roshan
کساوه امسال 400سود توزیع میکند
-
Reza Massari Reza Massari
ثفارس جالبه بعد 17 درصد از 15 امد پایین حالا مسگه یک کله میره 15 بابا به کی قسم بخورم شاخص تازه میخواد اصلاح کنه نمادها بالا 80 درصد رشد کردن این امده پایین حالا دیگه حساب کن میخواد شاخص اصلاح کنه وضعیت نماد چی میشه
-
arash
#ثباغ بی دلیل نبود که اینهمه رنج منفی زدند وسهامداران را خالی کردند .برنده انهایی بودند که دیروز از فرصت استفاده کردند وتا خرخره خریدند
-
غالبر میخای سهم رشد کنه؟،اگه تا الان نفروختی میانگین کم کن ویا حداقل نفروش، اگه قبلا فروختی الان موقع وروده،اینطور میشه از بورس سود برد
-
مرجع مقالات بیس، موضوعات پایان نامه و داده های آماری حسابداری، حسابرسی و مدیریت 2026 با آپدیت روزانه
#مقاله_مروری موضوع: تحلیل ارتباط میان بازده سهام، حجم معاملات و نوسان پذیری در بورس اوراق بهادار هند (شامل بورس بمبیی و بورس ملی) خلاصه: این پژوهش با استفاده از داده های روزانه (2023-2013) و روش های اقتصادسنجی پیشرفته (ازمون علیت گرنجر و ازمون کرانه های ARDL) نشان می دهد که ارتباط بلندمدتی میان حجم معاملات، نوسان پذیری و بازده سهام در بورس هند وجود دارد. همچنین علیت دوطرفه بین نوسان پذیری و فعالیت معاملاتی و نیز بین نوسان پذیری و عملکرد سهام مشاهده می شود. این یافته ها نشان می دهد که بازده سهام تحت تاثیر فعالیت بازار و نوسان پذیری قرار دارد. @daneshjoyar11
-
Fanderesi
#شلرد شرایط متفاوته با قبل از حمله شیطان.
-
Hesh Shoj
شگویا سلام دوستان بعد از مجمع بدون دامنه باز میشه؟ بازیگر سهم عمدا داره قیمت رو بالا و پایین می کنه که محدوده 1000 تومن بره مجمع
-
hamed0098
#خاهن من مطمنم این نماد تا اخر سال هم باز نخواهد شد .