ثفارس جالبه بعد 17 درصد از 15 امد پایین حالا مسگه یک کله میره 15 بابا به کی قسم بخورم شاخص تازه میخواد اصلاح کنه نمادها بالا 80 درصد رشد کردن این امده پایین حالا دیگه حساب کن میخواد شاخص اصلاح کنه وضعیت نماد چی میشه
-
Khatereh Roshan
فزر دلیل منفی شدن مشخص نیست شاخص سبز
-
فزر توجه : تحلیل بنیادی دقیق فزر دوستان کامنت های تحلیلی بنده راجب ریسک و قیمت متعادلی فزر قبلا هست ولی بنده در قیمت 13 هزار قبل از بسته شدن سهم با مشاهده خروج سنگین پول هوشمند ، خارج شدم امروز میخوام علت خروج بنیادیم رو بگم با تحلیل و قیمت منصفانه فزر رو براتون محاسبه بکنم : سود های تکرار شونده : فزر امسال برنامه ای براب فروش 500 کیلوگرم طلا دارد که 191 کیلو انرا در طلای گرمی 21 میلیون فروخته با فرض قیمت های امروز طلا که اتفاقا 21 میلیون تومانه ، یعنی فزر امسال 10.5 همت فروش طلا دارد که اگر مطابق سال های پیش فرض کنیم حاشیه سود 80% دارد میشود 8.4 همت سود خالص ذخایر و سود های تکرار نشونده : فزر امسال ذخایر طلاش طبق گزارش تفسیری مدیریت به 636 کیلو خواهد رسید که میشه معادل 13.4 همت همچنین عرضه اولیه تخت سلیمان را در پیش داریم که من بهش ارزشی نمیدم چون اگر این سود حاصل از فروش تخت سلیمان رو درست سرمایه گذاری نکنن اتفاقا نکته منفی خواهد بود چون به اصطلاح گاو شیرده رو میفروشن و قطعا پول این فروش نباید در مجمع تقسیم بشه و باید یک سرمایه گذاری خوب. همتراز تخت سلیمان انجام بپذیره وگرنه سود سازی بلند مدت رو تهدید میکنه پس شد 13.4 همت ذخیره طلا 8.4 فروش طلا خب 13.4 همت که پی بر ای 1 میخورد ولی 8.4 همت سود سازی پی بر ای چند بخوره ؟ دو سناریو : اول ) پی بر ای 10 باید بخورد : فزر همیشه با پی بر ای حدودا 10 رفته مجمع در این 4،5 اخیر اگر این گزاره رو درست فرض کنیم : یعنی ارزش متعادلی فزر میشه 10×8.4 به علاوه 13.4 که میشودحدودا 100 همت یعنی قیمت هر سهم 18.5 هزار تومان که در این صروت فزر بسیار ارزان است ب) سناریو دوم : فزر مثل باقی سهام در بورس باید پی بر ای 6 الی 7 بخورد در این سناریو گفته میشود که علت پی بر ای 10 گرفتن فزر در مجامع قبلی این بود که انتظارات تورمی شدیدی برای مجمع سال اینده فزر و قیمت طلا وجود داشت برای همین فزر پی بر ای بالاتری از باقی سهام میگرفت ولی اگر به علت توافقات این انتظارات کاهشی بشه ، فزر هم مثل باقی سهام با پی بر ای 6 الی 7 میرود مجمع در این صورت قیمت متعادلی فزر در نرخ های امروز میشود 6.5×8.4 به علاوه 13.4 که میشود 68 همت یعنی قیمت هر سهم 12.6 هزار تومان بنابراین با سناریو اول ، فزر بسیار ارزان است با سناریو دوم فزر به قیمت است تصمیم با شماست ، بنظرتون...
-
Oxbear
تحرک پرتفوی بورسی «تاپیکو» در خرداد 1405 به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین که سهام ان با نماد «تاپیکو» در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد ماه 1405 خود را در سامانه کدال منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358491
-
آموزش تکنیکال
تحرک پرتفوی بورسی «تاپیکو» در خرداد 1405 به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین که سهام ان با نماد «تاپیکو» در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد ماه 1405 خود را در سامانه کدال منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358491
-
روهان
خودرو سهامدارای خودرویی بیچاره شدن تو این شش سال
-
علی
#خودرو چرا. طی. 10 تا 20 ساله بعضی از. خودرو. سازان.سود. پرداخت نکرده. و نمی کنند. و هر سال ضرر را بیشتر اعلام می کنند. علت چیست
-
بنفشه خرد
اهرم ضهرم 5036 گرفتم چطوره برای شنبه به نظرتون ممنون میشم نظراتتون بنویسید
-
روهان
خودرو همین الان قیمت سهام خودرو شصت برابر بشه هنوز به رشد شاخص و فملی و پتروپالایشیا نرسیده
-
وفردا باید هفته پیش خروج میزدیم الان دیگه اشتباه محضه کسی خروج بزنه تو منفی با سهم بودیم تو مثبت ولش کنیم؟ درضمن به خیال این نباش صبر کنی تو کف بخری این سهم بخاد برگشت بزنه اجازه ورود نمیده به کسی ممکنه با یه افشا روندش عوض شه
-
MOHAMAD
#جم_پیلن با وجود اینکه با 60 درصد ظرفیت تولید می کنه ولی از طرف دیگه کمبود عرضه باعث افزایش قیمت محصولات شده به طوری که اردیبهشت هرتن 377 میلیون فروخته درصورتی که ماه قبل 133م دررهرتن بوده اگه مواد اولیه تغییر زیاد نکنه حاشیه سود بالا میره و سود بالاتر از پیش بینی خواهد بود کزارش خرداد بیاد عمو ببینه ببینم چه خبره