سلام دوستان. وقتتون بخیر. ببینین با این وضعیت کشور و عدم قطعیت که تو همه چی هست نمیشه تک سناریو جلو رفت. باید چند وجهی نگاه کرد: ادامه جنگ توافق و افزایش نرخ بهره توافق و عدم افزایش نرخ بهره نه جنگ نه صلح من شخصا اعتقادم بر گزینه دو هستش. توافق بشه خوب تحریم ها برداشته بشن خوبه ولی چون دولت خیلی چاپ پول داشته در این چند ماه و نقدطنگی زیاد هست و تورم بالا احتمالا بانک مرکزی بره سمت افزایش نرخ بهره که مثل سم میمونه برای بورس. البته درصد بهره هم مهمه، اگر 35 درصد باشه فرقی با صندوق های درامد ثابت نداره ولی اگر نزدیک تورم باشه جذابه برای سرمایه گذارها و میتونه فشار فروش بذاره روی بورس. این از بورس حالا برای طلا و دلار من انتظار دارم دلار رشد داشته باشه ولی این در کوتاه مدت اتفاق نمیفته ولی تا پایان سال اتفاق میفته و چون نرخ دلار بانک مرکزی 147 تومن هستش از این پایینتر نمیاد دلار و میتونه طلا رو ببره بالا ولی بانک مرکزی امریکا هم گفته امسال سه افزایش نرخ بهره میدن که اونم سم هستش برای انس جهانی طلا و میتونه تا 4000 دلار یا زیر 4000 تا قیمت رو بیاره پایین. یه دید کلی بهتون دادم که تو چه شرایطی هستیم حالا استراتژی خودم، من رو طلا و دلار میمونم و بهش زیادی اضافه نمیکنم مگر اینکه واقعا قیمت ارزنده بشه. در مورد بورس هم این رشدی که داشت برای خودی هاشون بود چون میدونستن توافق میشه و سوارش شدن و همیشه این موج برای ما مردم عادی نیست، من وایستادم طب این رشد بخوابه و فملی رو قیمت خوب بگیرم. سهم با پشتوانه بگیرین. امیدوارم براتون مفید بوده باشه.
-
چنوپا شبندر غدانه غمینو رو باسود کم فروختم انداختم داخل چنوپا
-
دپارتمان بورس
خرید گروهی ؛ #سیسکو #همراه #وغدیر #پخش #شبندر #شپنا #شبریز #فارس #وتجارت #وپاسار #ونوین #وبملت #تاپیکو #دسبحان #دماوند #دعبید 🗓1405/04/02 @departeman_ir
-
دپارتمان بورس
ورود پول هوشمند ؛ پالایشگاهی ؛ #شبندر #شبهرن #شپنا #شراز #شبندر پتروشیمی ؛ #تاپیکو #فارس #پارسان #شاراک #اریا بانکی ؛ #وبملت #وپاسار #ونوین #وگردش شاخص سازها ؛ #حکشتی #رمپنا #بترانس #اخابر #وگردش #ونفت #وپترو #فارس سایر « قدرت خریدار » ؛ #ددانا #دقاضی #دجابر #درازک #دارو #بورس #صبا #کوچین #فنر #زفارس #شغدیر #غشوکو #فتوسا #شمس #ولملت #خگستر #شگل #فصبا 🗓1405/04/02 @departeman_ir
-
دپارتمان بورس
#وپترو ؛ مطابق چارت ترسیمی پیشنهاد ورود در 1%+ دیروز ✔️ #صف_خرید قدرتمند قدرت خریدار 18+ #وپترو خرید گروهی دیروز ✔️ 🗓1405/04/02 @departeman_ir
-
Bahman
وسدید این سهم بعد 220دیگه روی خوش و نمی بینه مستقیم حرکت میکنه به طرف 98تومن خیلی مواظب باشید توی تله نیافتید تا سال 1407سهم به نزدیکی 20تومن میرسه هرکسی سهام دار بمونه یعنی نابود میشه سرمایش تصمیم با خودتان است
-
فزر پانصد وبیست میلیون خرج فزر کردم پانصد ودوازده میلیون خرج شپنا اکنون شپنا 41 درصد سود داده فزر 14 درصد تازه فزر رو قبل مجمع داشتم و 925 تومن بابت هر سهم گرفتم فعلا که شپنا خیلی بهتر عمل کرده باید دید که تا اخر سال کدوم بهتر عمل میکنن البته سهم رانفور هم دارم که تا حالا 61 درصد داده وبهتر از همه عمل کرده 85 هزار سهم قبل مجمع فزر داشتم که الان حدود 50 هزار تا باقی مانده
-
چنوپا سکته نکنیم خوبه
-
مهدی پیروزفر
اروند بدجوری توبازگشایی انداخت بهمون تاحالا صف فروش سنگین و18درصد ضرر،وقتی سهمی ارزش بازگشایی با مثبت40درصد رو نداره چرا به اینقیمت بازش میکنن حالا ما چیکارکنیم،میترسم صف فروش بازبشه،بفروشم بعد رشد کنه
-
ahwaz technical
#خاور کندل های سبز خرید.تایم فریم هفتگی.تارگت ها طبق چارت
-
🫎سرباز لژیون 🫎
خساپا خساپا 🟰 1️⃣0️⃣0️⃣0️⃣0️⃣ 🔱 ⚜️