جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
TahlilEmrooz | tahliilemrooz
۱۳:۴۹:۲۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

سلام دوستان. وقتتون بخیر. ببینین با این وضعیت کشور و عدم قطعیت که تو همه چی هست نمیشه تک سناریو جلو رفت. باید چند وجهی نگاه کرد: ادامه جنگ توافق و افزایش نرخ بهره توافق و عدم افزایش نرخ بهره نه جنگ نه صلح من شخصا اعتقادم بر گزینه دو هستش. توافق بشه خوب تحریم ها برداشته بشن خوبه ولی چون دولت خیلی چاپ پول داشته در این چند ماه و نقدطنگی زیاد هست و تورم بالا احتمالا بانک مرکزی بره سمت افزایش نرخ بهره که مثل سم میمونه برای بورس. البته درصد بهره هم مهمه، اگر 35 درصد باشه فرقی با صندوق های درامد ثابت نداره ولی اگر نزدیک تورم باشه جذابه برای سرمایه گذارها و میتونه فشار فروش بذاره روی بورس. این از بورس حالا برای طلا و دلار من انتظار دارم دلار رشد داشته باشه ولی این در کوتاه مدت اتفاق نمیفته ولی تا پایان سال اتفاق میفته و چون نرخ دلار بانک مرکزی 147 تومن هستش از این پایینتر نمیاد دلار و میتونه طلا رو ببره بالا ولی بانک مرکزی امریکا هم گفته امسال سه افزایش نرخ بهره میدن که اونم سم هستش برای انس جهانی طلا و میتونه تا 4000 دلار یا زیر 4000 تا قیمت رو بیاره پایین. یه دید کلی بهتون دادم که تو چه شرایطی هستیم حالا استراتژی خودم، من رو طلا و دلار میمونم و بهش زیادی اضافه نمیکنم مگر اینکه واقعا قیمت ارزنده بشه. در مورد بورس هم این رشدی که داشت برای خودی هاشون بود چون میدونستن توافق میشه و سوارش شدن و همیشه این موج برای ما مردم عادی نیست، من وایستادم طب این رشد بخوابه و فملی رو قیمت خوب بگیرم. سهم با پشتوانه بگیرین. امیدوارم براتون مفید بوده باشه.

فالورها 132
تاثیر (Imp) 21.0
بازدید 21
تعامل (Eng) 6.0
لیست اخبار